Аноним:
Dobrij denj, problem v 4om podjezde ocenj mnogo: na scot koda- neskoljko raz govorili so starsim po domu. vopros ne reshil. vot za cto mi platim 2,50 +pvn jemu. a "gosti" podjezda naverno dumajut, cto u nas v podjezde musornik. mesjac nazad byla "luzha"na 2 erazha, kotoruju pishlosj uberatj, a sejcas vidimo u kogo to regularno idjot krovj iz nosa- regularno razbrosany salfetki. uzhe ne budu govoritj o pervom etazhe - bednije te ljudi, komu prihoditsa eto "vso" uberatj. kto v podjezde hozain, takoje chuvtvo, cto starsemu - net dela, tolko finansovaja vygoda, a hozainicajut - "gosti"
|
Аноним:
tak nedavno bilo sobranie, pocemu ne podnjali etu problemu?
|
Аноним:
2,50 +pvn ? на каком основании? может и арендаторов противозаконно обязали?
|
Анна:
Какие молодцы)) оч правильно
|
Ольга:
Продолжение истории про 18 квартиру. Теперь мастера, которые там работают, жалуются МНЕ, что стены все равно мокрые :). По бумагам ПЖКХ там до сих пор числится старый хозяин, и так будет продолжаться до тех пор, пока новый хозяин не зарегистрируется в Земельной книге. Не делать это можно достаточно долго, так что "сериал" продолжается :).
|
Jana:
Логично, никто не хочет брать на себя ответственность, а просто выгодно продать, пока не наступили холода. Единственный нюанс, который будет останавливать потенциальных покупателей - это большой долг по квартире. Скидывать цену в размере долга за коммунальные...думаю, тоже исключено, если юридическое лицо занимается ремонтом и продажей.
Плохо, что весь дом страдает=( |
Mūsu ģimene:
Надо ставить бойлер, никуда не годится такой сервис.
|
Аноним:
Мы тоже у себя бойлер поставили и бед не знаем. Только место правда эта бандура в ванной занимает...
|
Юлия:
Как откровенно говоря задолбали эти отключения горячей воды! Я только не понимаю, вкладывают охрененные средства в ремонт труб из наших карманов, а в лучшую сторону ничего не меняется!
|
Аноним:
Всего неделя! А говорят в этом году салют будет прямо на площади!
|
Elīna:
Cerams, ka ne kaimiņi, bet risināt šo problēmu var DDzKSU.
Visa informācija par šo jautājumu ir pieejama šeit: dzksu.lv/lv/klientiem/14/#34 Reizi četros gados mājas ūdens skaitītāju pārbaudi veic ūdens piegādātājs SIA „Daugavpils ūdens”. Par ūdensapgādes sistēmu cauruļvadu stāvokli atbild SIA „DDzKSU” speciālisti, veicot pagraba telpu apsekošanu atbilstoši izstrādātajam grafikam. Gadījumā, ja mājā nav pagrabtelpu un cauruļvadi ir izvietoti zemgrīdas kanālā, tiek veikta sistēmas blīvuma pārbaude un, ja tiek noteikta vieta, kur notiek ūdens sūce, grīda tiek atklāta un tiek veikts sistēmas remonts par tehniskās apsaimniekošanas līdzekļiem. Tādā gadījumā, ja nav iespējams tieši noteikt sūces vietu, bet cauruļvadi ir avārijas stāvoklī, SIA „DDzKSU” piedāvā mājas dzīvokļu īpašniekiem pieņemt lēmumu par sistēmas kapitālo remontu. Pasākumu veikšana, kas ir saistīti ar nesadalītā ūdens faktoru novēršanu, lielā mērā ir atkarīgi no iedzīvotājiem, kuri var pieņemt lēmumu dzīvojamās mājas dzīvokļu īpašnieku kopsapulcē par vienlaicīgu ūdens skaitītāju rādījumu nolasīšanu, kā arī ievēlēt pārstāvi – energopārvaldnieku, kurš sekos ūdens skaitītāju rādījumu pareizai nodošanai vai veiks citus pasākumus. Atbilstoši MK noteikumu Nr.1013 „Kārtība, kādā dzīvokļa īpašnieks daudzdzīvokļu dzīvojamā mājā norēķinās par pakalpojumiem, kas saistīti ar dzīvokļa īpašuma lietošanu” 30.punktam „Ja ūdens patēriņa sadales aprēķinā trīs mēnešus pēc kārtas veidojas ūdens patēriņa starpība, kas lielāka par 20%, un ir saņemts attiecīgs dzīvokļa īpašnieka iesniegums, pārvaldnieks sešu mēnešu laikā noskaidro ūdens patēriņa starpības rašanās iemeslus, rakstiski informē dzīvokļu īpašniekus par nepieciešamajiem pasākumiem ūdens patēriņa starpības samazināšanai un kopā ar dzīvokļu īpašniekiem izvērtē iespēju tos īstenot”. SIA „DDzKSU” kontrolieri veic dzīvokļu ūdens skaitītāju pārbaudi atbilstoši izstrādātajam grafikam. Faktisko datu precizēšanai par ūdens patēriņu SIA „DDzKSU” katru mēnesi nosūta paziņojumus iedzīvotājiem, kuri 3 mēnešus pēc kārtas neiesniedz savus ūdens skaitītāju rādījumus. Paziņojumā tiek atgādināts par nepieciešamību iesniegt ūdens skaitītāju rādījumus, norādot faktisko ūdens patēriņu, jo pretējā gadījumā aprēķins tiek veikts pēc vidējā ūdens patēriņa par pēdējiem 3 mēnešiem. Sākot no 2009.gada aprīļa katru mēnesi rēķinā par komunālajiem pakalpojumiem tiek publicēts paziņojums par ūdens skaitītāju ierīču verifikācijas termiņa beigām, kā arī tiek nosūtīti paziņojumi-atgādinājumi par nepieciešamību savlaicīgi verificēt ūdens skaitītāju ierīces. Efektīvākais problēmas risinājums ir vienas klases skaitītāju vienlaicīga uzstādīšana, ar tālvadības nolasīšanu, visos mājas dzīvokļos. Papildus informācijas saņemšanai lūdzam griezties SIA „DDzKSU” tehniskajā daļā (654-07273, 654-34043). |
Аноним:
Forši. Ļoti jums palīdzēja atrisināt problēmu.... Es dzīvoju citā mājā, nav ne vainas, bet principā sviests kkāds.
|
Был на сайте 15.05.2015 18:19.
© 2016 · О сайте