Toyota atzīta par pasaulē visvērtīgāko auto marku

"Toyota" arī šogad saglabā pasaulē visvērtīgākās auto markas titulu, apsteidzot vērtības ziņā ciešākos konkurentus "Mercedes-Benz" un "BMW", liecina "Interbrand" pētījums. 

Pusi no 10 pasaulē vērtīgākajām auto markām aizņem vācu autoražotāji.

Autoražotāju TOP 10 pēc markas vērtības "Interbrand" pētījumā: 1. "Toyota" – 35,3 miljardi ASV dolāru 2. "Mercedes-Benz" – 31,9 3. "BMW" – 31,8 4. "Honda" – 18,4 5. "Volkswagen" – 11,1 6. "Ford" – 9,1 7. "Hyundai" – 9 8. "Audi" – 7,7 9. "Porsche" – 6,4 10. "Nissan" – 6,2

Saskaņā ar pētījuma kopvērtējumu "Toyota" marka ir 10. vērtīgākais zīmols pasaulē, piekāpjoties tādiem gigantiem kā "Apple", "Coca-Cola", "Google", "Microsoft" u.c.

Комментировать