Nesniedzot atbildi pēc būtības, Daugavpils pilsētas dome lika saprast, ka plašsaziņas līdzekļi traucē tai strādāt

foto: lat.gorod.lv
foto: lat.gorod.lv

Kā ziņots, Daugavpils 2014.gada budžetā reklāmas un mārketinga pasākumiem ieplānoti 328 183 eiro, tas ir vairāk, nekā 2013.gadā, kad šī summa bija 197 173,09 lati (280 552,03 eiro).

Pirms kāda laika atsūtītajā oficiālajā atbildē mums pastāstīja, kas ir pilsētas mārketings un ka izvirzīto mērķu sasniegšanai 2013.gadā pašvaldība organizēja dažāda līmeņa pasākumus, tostarp starptautiskos pasākumus, delegāciju vizītes uz Daugavpili, Latvijas plašsaziņas līdzekļos tika ievietotas publikācijas. Šis darbs tiek turpināts arī 2014.gadā, un informācija par pasākumiem ir pieejama Domes mājas lapā, ziņo pašvaldība.

Sakarā ar to, ka portāls Gorod.lv nesaņēma no Daugavpils pilsētas domes atbildi uz jautājumu, kādi mārketinga pasākumi tika realizēti pērn, cik tas izmaksāja un kādi pasākumi ir plānoti šogad, Domē tika nosūtīts atkārtotais pieprasījums.

Taču arī šoreiz precīzu informāciju par izdevumiem reklāmas un mārketinga pasākumiem mēs nesaņēmām. Atbildes vietā mums ieteica apmeklēt pašvaldības mājas lapu un atgādināja, ka portāla Gorod.lv žurnālisti piedalās pašvaldības organizētajos pasākumos, konferencēs, izstādēs, delegāciju uzņemšanā, tādēļ sabiedrībai ir pieejama informācija par Domes mārketinga un reklāmas pasākumiem. Turklāt Dome sniedz informāciju preses konferenču gaitā, tādēļ žurnālisti tika aicināti sekot informācijai pašvaldības mājas lapā un piedalīties preses konferencēs, saņemot pilnu informāciju par konkrētiem pasākumiem.

Acīmredzot, lai pierādītu augstākminēto, atbildē bija norādīts, ka personai, kura ar saviem pieprasījumiem prasa valsts resursu izmantošanu, jāsaprot, ka iestādēm jāpilda arī citi uzdevumi, tostarp jāatbild uz citu personu jautājumiem. Tāpat mums norādīja, kādi faktori liecina par to, ka pieprasījumu veicējs savas tiesības izmanto, lai traucētu valsts iestāžu darbu.

Jāatzīmē, ka Domē žurnālistiem bieži vien liek saprast, ka viņi traucē, tas notiek arī preses konferencēs, kuras ir domātas pilsētas vadības komunicēšanai ar plašsaziņas līdzekļu pārstāvjiem. Sakarā ar to, ka pilsētas mērs, pēc viņa vārdiem, atbild par notiekošo visās pilsētas jomās, bet komentārus sniedz tikai preses konferencēs (kuras notiek 2 reizes mēnesī), portāls arī nākotnē būs spiests griezties Domē ar rakstveida pieprasījumiem. Iespējams, uz trešo pieprasījumu mums atbildēs un sniegs informāciju par to, cik maksā informācijas ievietošana plašsaziņas līdzekļos, delegāciju uzņemšana, ārzemju braucieni un citi pasākumi, kurus Domes uzskata par mārketinga pasākumiem.


Написать комментарий