Kā mēs tiekam piemuļķoti: viena interneta pirkuma stāsts 3

foto letsgodigital.org
foto letsgodigital.org

Mode ir ļoti mainīga parādība, kas skar mūsu dzīves dažādas sfēras, tai skatā, arī augsto tehnoloģiju sfēru. Koko Šanele kādreiz teica, ka sekot modei ir stulbi, taču nepievērst tai uzmanību arī nedrīkst.

Gorod.lv redakcijā griezās mūsu lasītāja un pastāstīja vienu pamācošu stāstu. Jaunā meitene nolēma sagādāt sev dāvanu un iegādāties mobilo telefonu, kas atbilstu visām mūsdienu tehnoloģiju tendencēm. Noskatot vienu modeli, viņa nolēma, ka lētāk un vienkāršāk ir pasūtīt telefonu internetā, ko arī izdarīja. Teiksim, piektdien viņa pasūtīja mobilo telefonu, uzreiz apmaksāja pirkumu, bet pirmdien no rīta pie durvīm jau stāvēja kurjers ar sūtījumu. Un te daugavpilieti sagaidīja dziļa vilšanās.

Ieslēgt skārienjūtīgo Nokia E6 izdevās tikai no trešās reizes, turklāt monitors pastāvīgi mirgoja. Kā arī telefonā viņa atrada dīvainas kādas naksnīgas pilsētas, būvniecības objektu, suņu un sieviešu pikantās pozās fotogrāfijas. Pats interesantākais, ka skārienjūtīgā telefona sērijas numurs nesakrita ar numuru uz mobilā.

Tikai mūsu galvaspilsētā uzskata, ka Latgale ir atpalicis reģions un tajā dzīvo lēni domājošie cilvēki. Mūsu meitene laiku velti nezaudēja un uzreiz sazinājās ar interneta veikalu, kurā viņai laipni paskaidroja, ka telefonos ražotājs dažreiz ielādē fotoattēlus ar kaķiem, suņiem un naksnīgajām pilsētām. Taču sērijas numuru neatbilstības faktu veikala pārstāvis izskaidrot nespēja. Mūsu pilsētniecei piedāvāja atsūtīt nekvalitatīvu preci atpakaļ, apsolot vai nu to aizvietot ar citu, vai atgriezt naudu.

Par laimi viss beidzās labi – diennakts laikā meitene saņēma atpakaļ visu samaksāto naudas summu – 169 latus. Saluzušā skārienjūtīgā mobilā telefona piegādi paskaidroja ar fasēšanas kļudu.

Nav fakts, ka visi interneta veikali muļķo cilvēkus, jo tas varētu notikt jebkurā veikalā. Vienkārši, kaut ko iegādājoties, jābūt uzmanīgam un modram. Atcerieties veco labo teicienu – uzticies, bet pārbaudi! Tieši ar šo nolūku arī tika izstāstīts šis stāsts.


Написать комментарий

Veikalā ir pārdevējs, tāda situācija nenotiks, jo visu uzreiz arī izrunāsi.

Un kā var izskaidrot gramatiskās kļūdas šajā rakstā?

tt: Un kā var izskaidrot gramatiskās kļūdas šajā rakstā?

Galvenais kāpēc lasu ir saturs, izskatās ka tev kļūdu meklēšana, par tām kļūdām precizē un lūdzu tos likumus ( gramatikas ), tad komentāros būs jauns raksts par gramatiku !

Написать комментарий