„Pskovavia” ģenerāldirektors: Daugavpils iedzīvotājiem jāatbalsta lidostas izveides projekts

foto gorod.lv
foto gorod.lv

Atklātās akciju sabiedrības „Pskovavia” ģenerāldirektors Aleksandrs Tumanovs, kas Krievijas delegācijas sastāvā apmeklēja Daugavpili un piedalījās Otrajā Starptautiskajā investīciju forumā, izklāstīja portālam Gorod.lv savu projekta „Daugavpils lidosta” perspektīvu redzējumu.

Pēc profesionālā aviatora un aviācijas biznesu zinošā cilvēka domām, šim projektam ir nepieciešams pilsētnieku atbalsts.

„Jāsaprot, ka pašā sākumā vienalga kāds bizness nenes peļņu. Lai nākotnē panāktu pozitīvus rezultātus, šobrīd jāveic finansiālie ieguldījumi, jānodrošina gan vietējo iedzīvotāju, gan viesu un ielidojošo kompāniju komfortablu uzturēšanos pilsētā. Varu teikt pēc pieredzes – esošais vakuums tiks aizpildīts, jo viss ir tendēts uz attīstību.
Esmu visu savu mūžu veltījis aviācijai – vairāk nekā 25 gadus esmu lidotājs, pat pašlaik joprojām lidoju. Es labi pārzinu aviatehniku, pārzinu šo biznesu, jo esmu gan lidostas, gan aviakompānijas direktors.

Teikšu kā ir – aviācijas bizness nozīmē „ilgu naudas pelnīšanu”, tas ir, naudas ieguldījumus nevar atpelnīt uzreiz, divu vai triju gadu laikā, tam būs nepieciešami kādi 10-12 gadi. Tas ir ļoti dārgs bizness – līzingi, tehnikas iegāde, pacelšanās-nosēšanās apmaksa un daudz kas cits. Spriediet paši – tikai lidmašīnas iegāde maksā 20 miljonus dolāru.

Mūsu lidosta Pleskavā darbojas no 1944.gada un mēs esam lepni, ka tā nekad netika slēgta un nepārtrauca savu darbību. Neskatoties uz to, ka pasažieru plūsma nav liela – aptuveni 100-200 000 gadā, mēs veicam pārvadājumus gan Krievijas teritorijā, gan ārzemju avialīnijās. Izmantojam Krievijā ražoto tehniku un esam vienīgā Krievijas aviakompānija, kurai atļauts to izmantot, veicot lidojumus uz Eiropu.

Prezentētais „Daugavpils lidostas” projekts ir ļoti reāls, mēs kā Krievijas puses pārstāvji tajā piedalāmies. Pleskava atrodas 50 km attālumā no Krievijas robežas un līdz Maskavai nekur vairāk nav lidostas. Agrāk bija Veļikie Luki lidosta, Novgorodas lidosta, taču šobrīd esam palikuši vienīgie. Pašlaik mūsu kompānijas akciju 100% pieder valstij, bet notiek pakāpeniska to nodošana apgabalam. Arī mūsu delegācijas sastāvā Daugavpilī ieradās Pleskavas apgabala Valsts transporta komitejas priekšsēdētājs. Esam iekļauti Federālajā programmā – ir gaidāma pacelšanās joslas, celiņu, peronu rekonstrukcija”, - paskaidroja „Pskovavia” ģenerāldirektors.


Написать комментарий