Latvijā radīts e-pasta mārketinga serviss – starp desmit labākajiem pasaulē

publicitātes foto
publicitātes foto

Par to, ka Latvijā spējam radīt inovatīvus un konkurētspējīgus informācijas tehnoloģiju (IT) projektus, liecina kaut vai fakts, ka vairāku mūsu jauno IT uzņēmumu sasniegumi ir novērtēti pat slavenajā Silīcija ielejā, ASV. To vidū minams arī uzņēmums „iMedia”, kura izstrādātais e-pasta mārketinga serviss „Mailigen” šogad konkursā „Eksporta un inovācijas balva” izvirzīts nominācijai „Importa aizstājējprodukts”.

Latvijā izstrādātais e-pasta mārketinga serviss „Mailigen" ir salīdzinoši jauns produkts. Darbu pie tā izstrādes uzņēmums sāka 2009. gadā, bet pie pirmajiem klientiem  „Mailigen" nonāca 2010. gadā.

„Mailigen" piedāvā uz tīkla bāzes radītu e-pasta mārketingu programmu, ar kuras palīdzību tiek izsūtītas e-pasta vēstules un iegūti dati par saņemēju aktivitāti (e-pasta vēstules atvēršana, klikšķināšana uz saitēm u.c.). Pakalpojums paredzēts jebkura mēroga uzņemējdarbībai, organizācijām un privātiem lietotājiem, kuriem ir e-pasta adrešu datubāze un kas vēlas ar šiem cilvēkiem regulāri komunicēt.

Uzņēmuma direktors Artūrs Bernovskis uzsver: „„Mailigen" pārstāv tiesisku un kvalitatīvu e-pasta mārketingu, kas atbilst pasaules augstākā līmeņa standartiem un ievēro „pretspama" noteikumus. Tāpēc ar mūsu sistēmas starpniecību e-pasta vēstules var sūtīt tikai tiem cilvēkiem, kuri devuši atļauju jeb akceptu tās saņemt."

Kaut arī „Mailigen" tirgū pazīstams tikai pāris gadu, pasaulē gūtā atzinība liek domāt, ka A. Bernovskim un viņa komandai ir izdevies trāpīt tieši mērķi. „Pateicoties „Mailigen" unikālajam funkciju kopumam un augstā līmeņa servisam, neatkarīgie analīzes portāli „TopTenReviews", „TopSEOs", „ESPinator", „GetApp" un citi ir iekļāvuši „Mailigen" starp desmit pasaules labākajiem e-pasta mārketinga servisiem pasaulē," skaidro A. Bernovskis.

Vien divu gadu laikā no mazas Latvijas kompānijas „iMedia" kļuvusi par uzņēmumu, kas aptver pasaules tirgu. „Mailigen" e-pasta mārketinga pakalpojumus izmanto 57 pasaules valstīs. Par saviem galvenajiem mērķa tirgiem uzņēmums uzskata ASV, Āziju (Ķīnu, Indiju) un NVS valstis (Krieviju, Ukrainu). Lieki piebilst, ka lielāko daļu uzņēmuma apgrozījuma sastāda eksports.

Konkursā „Eksporta un inovācijas balva" uzņēmums pieteicies, lai parādītu, ka arī tepat Latvijā tiek radīti augstvērtīgi produkti un pakalpojumi. „Latvijā ir daudz labu ideju un perspektīvu projektu. Taču liela daļa sabiedrības, tostarp paši uzņēmumi izmanto ārvalstu preces un pakalpojumus. Mēs vēlamies parādīt, ka Latvijai ir savi efektīvi pakalpojumi, kas var veiksmīgi konkurēt ar ārpakalpojumiem," saka A. Bernovskis. 


Написать комментарий