L.Jankovska: Tiek saņemtas sūdzības par servisa kvalitāti Daugavpilī, tam ir jāpievērš uzmanība

foto: lat.gorod.lv
foto: lat.gorod.lv

Saņemot portāla Gorod.lv lasītājas vēstuli, kurā viņa sūdzas par apkalpošanu vienā no pilsētas restorāniem un uzklausot restorāna vadītāja viedokli, portāls griezās pēc komentāriem pie Daugavpils vicemēra Līvijas Jankovskas, kura ir tūrisma jomas kuratore.

Mūs interesēja, vai Domes rīcībā ir informācija par to, vai saistībā ar pilsētas apkalpošanas jomu tiek saņemtas sūdzības, kuras ietekmē tūrisma attīstību Daugavpilī.

L.Jankovska atzīmēja, ka pēdējā laikā Dome tiek informēta, ka mūsu kafejnīcās un restorānos labi gatavo, bet bieži vien neprot pasniegt ēdienus. Vicemērs uzskata, ka šis jautājums jāapspriež ar uzņēmumu vadītājiem, jo pilsētā ir Tirdzniecības skola, kura apmāca profesionālus oficiantus.

„Ziņas par sliktu reputāciju tiek izplatītas daudz ātrāk, nekā par labu. Ja klients nav apmierināts, otro reizi viņš iestādi neapmeklēs un paziņām neieteiks. Dažos gadījumos nekorekta izturēšanās pret klientu liecina par darbinieka vai administratora kultūras līmeni un takta trūkumu. Jebkurā gadījumā, nedrīkst pieļaut, lai cilvēki sūdzētos, tam ir jāpievērš uzmanība, jo tiešām tiek saņemtas sūdzības par servisa kvalitāti. Pat ja nākas atteikt klientam, tas jādara korekti un argumentēti, kā arī jācenšas atrisināt radušos problēmu un piedāvāt klientam variantus”, - atzīmēja L.Jankovska.


Написать комментарий