Pēc LPAA aplēsēm, Latvijas autoparks pašreiz var patērēt vidēji 30 000 tonnu biodegvielas gadā, bet Latvijas biodegvielas ražotāju piedāvātais ražošanas apjoms, kuram tie vēl papildus pieprasa valsts subsīdijas, ir deviņkārt lielāks apjoms, nekā valstī pašreiz ir iespējams patērēt.

Kā norāda Kulbergs, Latvijā joprojām ražotā "pirmās paaudzes" biodegviela ir novecojusi un jau tagad būtu svarīgi sekot Eiropas tendencēm – modernākām biodegvielas piemaisījumu un ražošanas tehnoloģijām, kas nodrošina daudz kvalitatīvāku degvielu, kura nebojā automašīnu dzinējus, kā tas nereti notiek, lietojot E10.

"Autobraucējiem rūpīgi jāizvērtē, kurās automašīnās šā tipa degvielu drīkst lietot. Kā zināms, ne visi autovadītāji veic šādu izvērtēšanu, kas savukārt rada papildus remontus un problēmas jau tā novecojušā Latvijas autoparka lietotājiem," uzsver Kulbergs.