Krāslavā turpinās Izvaltas un Rīgas ielas posmu rekonstrukcija

foto turizmlatvija.ru
foto turizmlatvija.ru

Projekta „Krāslavas novada ceļu tīkla rekonstrukcija uzņēmējdarbības veicināšanai, 2.kārta” ietvaros Krāslavas pilsētā notiek Izvaltas un Rīgas ielu posmu rekonstrukcija, informē Krāslavas portāls

Izvaltas ielā rekonstrukcijas darbus ir plānots veikt 375 m posmā (no piketa 0+70 km līdz pēdējai nobrauktuvei uz piena pārstrādes rūpnīcu).


Papildus tiks veikta arī apgaismojuma, gājēju ietves, lietus ūdens kanalizācijas un satiksmes organizācijas līdzekļu izbūve un ierīkošana.
   
Rīgas ielā rekonstrukcijas darbus ir plānots veikt 488 m posmā (no Daugavas ielas līdz slimnīcai). Papildus tiks veikta arī apgaismojuma infrastruktūras rekonstrukcija un gājēju ietves izbūve.

Līdz šim brīdim tiek veikta brauktuves daļas sagatavošana asfalta ieklāšanai (salizturīgā slāņa izbūve, šķembu maisījums). Ielu konstruktīvu apakškārtu izbūvi ir plānots uzsākt pēc 18.novembra.

Saskaņā ar izstrādātiem tehniskiem projektiem Izvaltas ielā brauktuves sega sastāv no divām kārtām – apakškārtas AC 16 un virskārtas AC 11.

Rīgas ielas projektētā sega sastāv no trīs asfaltbetona kārtām:

•    AC 32 base/bin - (asfaltbetona seguma apakškārta);
•    AC 16 base/bin- (asfaltbetona seguma sasaistes kārta);
•    SMA 11 PMB - (šķembu mastikas asfalts ar polimēriem modificētu bitumu) asfaltbetona virskārta.

Asfaltbetona seguma apakškārta un sasaistes kārta veidota no rupjākiem materiāliem, un materiāla ražošanas un ieklāšanas procesā šīm kārtām izveidojas lielāks gaispildīto poru daudzums nekā asfaltbetona virskārtai.

No nokrišņiem pa šīm gaispildītajām porām seguma apakškārtās un sasaistes kārtā vairāk iesūcas ūdens, kas sasalšanas procesā, ūdenim izplešoties, var bojāt seguma apakšējās kārtas vairāk nekā virskārtu ar mazāku gaispildīto poru daudzumu.

Vizuāli var izskatīties, ka segums ir iestrādāts nekvalitatīvi, tajā ir pieļaujamas nelielas plaisas un iesēdumi, bet šie šķietami defekti tiks novērsti asfaltbetona virskārtas izbūves laikā.

Tā ir ierasta asfaltbetona seguma izbūves prakse šādos laika apstākļos, kad ir nokrišņi un pazemināta temperatūra.

Darbus Izvaltas ielā ir plānots pabeigt līdz šī gada beigām. Rīgas ielā darbi turpināsies līdz ziemas sezonas tehnoloģiskajam pārtraukumam un atsāksies 2013.gadā. Līdz ziemas pārtraukumam tiks izbūvētas asfaltbetona apakškārta un sasaistes kārta.


Написать комментарий