Sludinājumi atbaida darba meklētājus 1

foto: sieviesuklubs.lv
foto: sieviesuklubs.lv

Par uzņēmumu daudz pasaka priekšā darba sludinājums.

Atkarībā no satura un formas tas var gan pievilināt, gan atgrūst vērīgu darba meklētāju. Publiciste Liza Raiena blogam Harvard Business Review min kļūdas, kuras tiek pieļautas sludinājumos. Nereti tie sākas: «Kompānijai X steidzami vajadzīgi… ». Tas, ka uzņēmumam «ir vajadzība», neliks kandidāta sirdij pukstēt straujāk. Ja uzņēmumam vēlas piesaistīt spējīgus darbiniekus, sludinājumam jābūt orientētam uz viņiem.

«Nevaram pieņemt, ka jau sākumā viņi būs priecīgi izpildīt neskaitāmus testus un izturēt klusuma periodus, kuros netiek sniegta atbilde par kandidatūras rezultātiem. Darba devēji nedrīkst aizmirst eksaminēt un rūpēties par potenciālajiem darbiniekiem,» raksta L. Raiena. Vēl kāds kļūdainas frāzes piemērs ir šim līdzīgs apgalvojums: «Izvēlētajam kandidātam ir 10 gadu pieredze nozarē X.» Šis sludinājums uzbrūkoši norāda uz īpašību, kas piemīt personai, kura tiks aicināta uz pārrunām. Turklāt – kur redzēta reklāma, kas uzrunā savus klientus trešajā personā, it kā izslēdzot lasītāju no mērķauditorijas? Tas ir kas pretējs mārketingam.

Darba sludinājumiem vajadzētu būt patiesiem, cilvēcīgiem, rakstītiem skaidrā valodā.


Написать комментарий

tā vēl tikai trūka, lai uzmetēji iemācītos cept pareizus sludinājumus. ;D