Deivids Bekhems reklamē jauno H&M apakšveļas kolekciju

foto: Publicitātes foto
foto: Publicitātes foto

Jaunā Deivida Bekhema H&M apakšveļas kolekcija "Bodywear" šajā rudenī ir ieturēta klasiskā sportiskā garā un kampaņā manāma senās Austrumu Londonas atmosfēra. Kolekcija veikalos būs pieejama no 22.augusta.

Krekli ar trīsceturtadļu piedurknēm un siltie apakškrekli pieejami sportiskos pelēkos toņos, kā arī kolekcijā atrodami apakškrekli bez piedurknēm un trīs pelēku apakšbikšu komplekts. Pidžama ir būtisks apģērba gabals ne tikai dodoties gulēt, bet arī mājās atpūšoties, un šajā rudenī tiek piedāvātas gan sasienamas garās trikotāžas pidžamas bikses, gan šorti.

Līdz ar jaunajiem kolekcijas modeļiem, tapusi arī jauna kampaņa, par kuras norises vietu ir izvēlēta sena sporta zāles ģērbtuve. Šī kampaņa iezīmē jaunu posmu Deivida Bekhema un H&M ilgtermiņa sadarbībā un akcentē kolekcijas apakšveļas modeļus, kas ir pieejami visu gadu. Pēc astoņpadsmit mēnešus ilgiem pētījumiem, lai radītu klasisku apakšveļas līniju, uzsvars tiek likts uz piegriezumu, audumiem un stilu. Deivida Bekhema "Bodywear" kolekcija tiek pārdota H&M veikalu vīriešu nodaļās 2800 veikalos 49 pasaules valstīs.


Написать комментарий