Latvijas apģērbu tirgū saskata potenciālu; H&M izpletīsies

foto: bnn-news.ru
foto: bnn-news.ru

Lai gan Norvēģijas koncerna Varner Gruppen nesenais paziņojums par aiziešanu no Latvijas, lēmumu skaidrojot ar nelielo tirgu un veikalu neapmierinošo rentabilitāti, lika domāt par asu konkurenci, daudzi aptaujātie tirdzniecības centru un mazumtirgotāju pārstāvji situāciju Latvijas apģērbu tirgū raksturo visnotaļ pozitīvi, noskaidrojis laikraksts Diena.

Kā rakstīts, Varner Gruppen pārstāvēto zīmolu Cubus, Dressmann un Bik Bok veikali savu darbību Latvijā pārtrauks nākamā gada februāra beigās.

Modes māksliniece Šeila Dienai sacījusi, ka šāda veikalu aiziešana Latvijas apstākļiem neesot nekas pārsteidzošs, jo gan pircēju daudzums, gan cilvēku pirktspēja ir visnotaļ ierobežota.

Pretēju viedokli paudis Lindex izpilddirektors Gorans Bille, kurš uzsvēris: «Neuzskatām, ka Latvijas tirgus ir sarežģītāks nekā tirgus citās valstīs.» Viņš nav slēpis, ka Varner Gruppen aiziešana no Latvijas apģērbu tirgus radīs iespēju Lindex šeit vēl vairāk paplašināties.

Par Latvijas apģērbu tirgus potenciālu liecinot arī jaunu apģērbu mazumtirgotāju ienākšana Latvijā. Piemēram, septembrī t/c Origo durvis vēra vīriešu apģērbu zīmola Blue Inc pirmais veikals Baltijas valstīs.

Arī zviedru zīmols H&M, kas pērn Rīgā atvēra pirmo veikalu Baltijā, jau tuvākajā laikā paplašinās savu darbību Latvijā, vēsta laikraksts. Šoruden jauns H&Mveikals ienāk tirdzniecības centrā Mols, savukārt 2014. gadā H&M zīmola apģērbus varēs iegādāties arī tirdzniecības centros Spice un Riga Plaza, teikusi H&M pārstāve Tīna Mietinena.


Написать комментарий