Поставить городу трамваи готов только ДЛРЗ 46

← Вернуться к новости

tātad, pēc neoficiālas informācijas, DLRR var sadarboties ar Čehijas uzņēmumu PragoImex.
Tas nozīmē, ka sākotnēji DLRR, piemēram, komplektēs vagonus no "remkomplektiem", bet rāmjus varēs taisīt uz vietas. Tas iesākumā. Šāda ražošana laika gaitā var rezultēties gan rūpnīcas tehnoloģisko iespēju un tehniskā aprīkojuma modernizēšanā, bet arī pieredzē vagonbūves jomā un tehnoloģiskajā ciklā. Respektīvi - nākotnē DLRR varētu būt arī savs konstruktoru birojs, ar saviem inženieriem, un iespēja, uz licences pamata jau ražot pati. Ja dome noraidīs šo konkursu, tad Daugavpils zaudēs neatgriezeniski 7,4 miljonus euro - tie tika novirzīti, piemēram, Liepājai vai Rīgai infrastruktūras modernizēšanai.

Ответы на коммент:

tātad, pēc neoficiālas informācijas, DLRR var sadarboties ar Čehijas uzņēmumu PragoImex. Tas nozīmē, ka sākotnēji DLRR, piemēram, komplektēs vagonus no "remkomplektiem", bet rāmjus varēs taisīt uz vietas. Tas iesākumā. Šāda ražošana laika gaitā var rezultēties gan rūpnīcas tehnoloģisko iespēju un tehniskā aprīkojuma modernizēšanā, bet arī pieredzē vagonbūves jomā un tehnoloģiskajā ciklā. Respektīvi - nākotnē DLRR varētu būt arī savs konstruktoru birojs, ar saviem inženieriem, un iespēja, uz licences pamata jau ražot pati. Ja dome noraidīs šo konkursu, tad Daugavpils zaudēs neatgriezeniski 7,4 miljonus euro - tie tika novirzīti, piemēram, Liepājai vai Rīgai infrastruktūras modernizēšanai. Karl

Taisīt var tikai bērnus.