Jau ceturto gadu pēc kārtas, Latgales reģionā tiek visvairāk izraisītas avārijas ar transportlīdzekļiem, kuriem nav OCTA, vadošajā trijniekā ierindojoties Rēzeknes, Krāslavas un Jēkabpils rajoniem.
Tipiska reibumā izraisīta autoavārija notiek vasarā uz valsts nozīmes autoceļa ārpus apdzīvotām vietām.
Jau pērn novērotā tendence saglabājas, Jāņi izraisa negadījumus daudzas reizes biežāk nekā Līgas, liecina Latvijas Transportlīdzekļu apdrošinātāju biroja (LTAB) dati.
6.jūnijā Daugavpilī, 1993.gadā dzimusī sieviete, vadot automašīnu SAAB pa Liepājas ielu, nepalaida pa Jātnieku ielu braucošu Mazdu, kā rezultātā notika sadursme. SAAB vadītāja guva dažus sasitumus.
Saskaņā ar Ceļu satiksmes drošības direkcijas datiem (CSDD), nelaimes gadījumu skaits šā gada pirmajā ceturksnī ir mazāks nekā tādā pašā laika periodā pagājušajā gadā.
Lai mazinātu traģisku avāriju skaitu, ir jāmainās arī sabiedrības attieksmei pret braukšanu reibumā, jo par tās negatīvām sekām braucēji bieži vien sāk domāt vien tad, kad viņus aptur policija un piemēro sodus, LTV raidījumam „Rīta Panorāma” pauda Valsts Policijas Satiksmes drošības pārvaldes priekšnieks Normunds Krapsis.
5.septembrī 1987.gadā dzimis vadītājs, vadot automašīnu VW pa Stacijas ielu un veicot kreiso pagriezienu, nedeva ceļu mopēda vadītājam, kā rezultātā notika sadursme. 1971.gadā dzimušais mopēdists guva dažādas traumas.
Mālpils iedzīvotāji protestē pret ieceri novadā būvēt cūku fermu, jo tos uztrauc smaka un iespējamās avārijas, piektdien vēsta laikraksts „Diena”.
Krustojumā sākas pēkšņa daltonisma lēkme, jauns pamperis palīdz zaķim izdarīt pašnāvību, mopēds ar nekontrolējamu zirgspēka jaudu. Tādus un vēl dīvainākus faktus var atrast ceļu satiksmes negadījumus izraisījuši šoferīšu paskaidrojumos.
Latvijā ceturtdien reģistrētas 99 avārijas, kurās cietuši 15 cilvēki, liecina Valsts policijas apkopotā informācija.
Vadīt četrvietīgu lidmašīnu ir krietni grūtāk, nekā pilotēt milzīgu laineri, taču uzraudzība mazajā aviācijā ir vaļīgāka nekā komercpārvadājumos. Tāpēc arī dažādu incidentu vairāk. Eiropas Savienība grasās pieķerties vispārējās aviācijas drošības problēmām ar jaunām regulām.
Latvijā ir vairāki rajoni, kuros neapdrošinātu transportlīdzekļu izraisītu avāriju īpatsvars ir daudzkārt lielāks nekā pārējā Latvijas teritorijā.