J.Lāčplesis: Tramvaju uzņēmumam ir nepieciešams eiroprojekts

foto gorod.lv
foto gorod.lv

Kā tika ziņots, Daugavpils tramvaju uzņēmumam tika atļauts paņemt kredītu 4 007 876 latu apmērā, lai realizētu projektu «Daugavpils tramvaju infrastruktūras renovācija», kurš paredz sliežu un apakšstaciju rekonstrukciju un jaunu vagonu iegādi.

Šī lēmuma apstiprināšana bija izraisījusi diskusiju. Piemēram, deputāts Pēteris Dzalbe apšaubīja projekta realizācijas nepieciešamību, atzīmējot, ka pasažieru plūsma ar katru gadu samazinās, tāpēc darboties ar peļņu un atmaksāt kredītu uzņēmumam diez vai izdosies.

Portāls Gorod.lv pēc komentāriem griezās pie Jāņa Lāčplēša, jo tieši viņa vadības laikā sāka runāt par projektu kā reālu iespēju renovēt Daugavpils tramvaju infrastruktūru.

Projekts pilsētai ir nepieciešams, pašreizējais tramvaju parks ir stipri novecojis, nedrīkst to neatjaunot. Taču pašu spēkiem, bez eironaudas, pašvaldība to nespēs, uzskata J.Lāčplēsis.

Bijušais mērs arī atzīmēja, ka laika posmā, kad projekta noteikumi vēl bija izstrādes stadijā, bija runa par iespēju veikt vagonu kapitālo remontu, taču speciālisti uzskatīja, ka izdevīgāk un vienkāršāk būtu ierakstīt projektā jaunu vagonu iegādi.

Atbildot uz jautājumu, cik liela ir varbūtība, ka projekta realizācijas rezultātā varētu pieaugt pasažieru plūsma, J.Lāčplēsis atzīmēja, ka minētajā gadījumā daudz kas būs atkarīgs ne tikai no projekta veiksmīgās realizācijas, bet arī no pasažieru pārvadājumu organizācijas politikas kopumā.

«Tramvajs ir ekoloģiski tīrs transporta veids, kuram visur ir prioritāte, jo tas tik stipri neietekmē ekoloģiju», - teica politiķis.


Написать комментарий