Daugavpils iedzīvotāji un deputāti atbalstīja Daugavas un Parka ielu rekonstrukciju

Ir noslēgusies publiskā apspriešanās sakarā ar Daugavas un Parka ielu rekonstrukciju Daugavpilī.

Rekonstrukcija ir sadalīta 2.daļās – pirmā daļa ir Daugavas ielas rekonstrukcija no Rīgas šosejas līdz Parka ielai un Parka ielas no Daugavas ielas līdz Rīgas šosejas, otrā daļā – Daugavas ielas rekonstrukcija no Vienības tilta līdz Daugavas un Vaļņu ielu krustojumam. Rekonstrukcijas pirmās daļas projektētājs ir vietējā firma “Rem Pro”, otrās daļas - “Vertex Projekti”.

Daugavpils domes kārtējās sēdes laikā deputāti apstiprināja publiskās apspriešanās rezultātus. Pirms nobalsošanas deputātiem bija iespēja vēlreiz iepazīties ar rekonstrukcijas tehnisko dokumentāciju un prezentāciju, tiek plānots rekonstrukciju veikt, piesaistot ES līdzekļus. Būvniecības departamenta vadītājs Valērijs Ļaksa paziņoja, ka no pilsētniekiem tika saņemtas tikai pozitīvās atsauksmes par ieplānoto rekonstrukciju.

Sakarā ar pirmo darbu daļu tika saņemtas 7 aptaujas lapas, ar otro – viena. Visi respondenti, tai skaitā tie, kas piedalījās prezentācijā, kuru pirms tam viņiem nodemonstrēja projektētāji, atbalstīja rekonstrukciju un iesniedza dažus ieteikumus.

Firmas “Rem Pro” pārstāve pastāstīja, ka Daugavas ielas rekonstrukcijas garums no Rīgas šosejas līdz Parka ielai un Parka ielas no Daugavas ielas līdz Rīgas šosejas ir 4 590 metri, trotuāra un veloceliņu garums - 3 900 metri, platums — 7 metri. Pilsētnieki, kas apsprieda šo rekonstrukciju, atbalstīja ieplānoto, norādot, ka, viņuprāt, minētajā posmā ir jāsaglabā drošības sala, iebraucot uz Rīgas trasi, jāierīko barjeras nobraukumu vietās, jāierīko veloceliņi gar ielu un jāaizliedz kravas mašīnām iebraukšanu Mežciema teritorijā.

Kā arī projektētāji paziņoja, ka ieplānotās rekonstrukcijas rezultātā tiks uzlabots ceļa segums un satiksmes organizācija, sakārtoti ielu krustojumi, maksimāli saglabāta meža zona.

Otrā posma rekonstrukcijas Daugavas ielas no Vienības tilta līdz Daugavas un Vaļņu ielu krustojumam garums sastādīs 1 900 metrus, gājēju celiņu garums - 1 400 metri. Rekonstrukcijas gaitā tiek plānots ierīkot 1 vai 2 apļveidīgas satiksmes, stāvvietu cietokšņa apmeklētājiem, ierīkot gājējiem domāto tuneli zem dzelzceļa sliedēm, samazināt ceļa seguma līmeni zem sliedēm, renovēt vēsturisko gājēju tiltu pāri Šuņupei.

Apstiprinātie ielu rekonstrukcijas skiču projekti ļaus izstrādāt dokumentāciju un piedalīties Es programmās, darbu precīza cena pagaidām nav zināma.


Написать комментарий