'Food Union' piena produktu līnijā 'Rasa' iegulda 16 miljonus eiro

publicitātes foto
publicitātes foto

AS ”Rīgas piena kombināts” un AS ”Valmieras piens” apvienotais uzņēmums ”Food Union” pilnībā atjaunojis piena produktu zīmolu ”Rasa” pārdošanai Latvijas un Krievijas tirgos, produktu grupas izveidē investējot 16 miljonus eiro (11,2 miljonus latu), portālu ”Delfi” informēja uzņēmumā.

Līdz ar zīmola maiņu, ”Rasa” kļūšot par galveno ”Food Union” produktu zīmolu eksportam ar mērķi iekarot spēcīgas pozīcijas sviesta un siera segmentos Krievijā. Kopumā ”Rasa” produktu grupu veido 29 produkti, kas izstrādāti tieši Latvijas patērētājiem, un 25 produkti, kas izstrādāti Krievijas patērētājiem.

Ar atjaunoto zīmolu ”Rasa” Latvijas tirgū tiks piedāvāts piens, kefīrs, biezpiens, saldais krējums, jogurts un sviests, kā arī mazāk pazīstamie – paniņas ar netradicionālām garšām un krēmsieri. Savukārt ”Rasa” produktu portfeli Krievijas tirgum veidos ilgāk uzglabājami produkti – sviests, krēmsiers un siers ar dažādām garšām un dažādos iepakojumos.

””Rasa” produktu grupas palaišana tirgū noslēdz lielāko investīciju programmu kopš uzņēmumu apvienošanas zem vienotā nosaukuma ”Food Union”. Modernās ražošanas un fasēšanas tehnoloģijās, inovatīvā mārketingā un eksporta sekmēšanā Krievijā ieguldīti vairāk nekā 16 miljoni eiro. Tuvāko gadu prioritātes ir izveidot spēcīgu vietējo platformu un iekarot vismaz 5% tirgus daļu siera un vismaz 8% tirgus daļu sviesta segmentos Krievijā,” stāsta ”Food Union” ģenerāldirektors un valdes priekšsēdētājs Sergejs Beshmeļņickis.

Latvijā "Rasa" produkti tiks piedāvāti jaunos iepakojuma risinājumos – ērtākam produkta patēriņam piens, kefīrs, jogurts un paniņas kartona iepakojumos tiks piedāvātas ar lielāku korķi. jauns iepakojums būs arī mazāka iepakojuma produktiem.

”Piena produktu patēriņa tirgus pēdējos gados ir nepārprotami virzījies dabīgu un kvalitatīvu produktu virzienā. Jaunā ”Rasa” produktu grupa ir mūsu atbilde šai tendencei. Jau klasisko piena un kefīra līniju papildina pilnpiens un pilnpiena kefīrs, savukārt paniņas ar dažādām garšām ir vieglāka kefīra vai dzeramā jogurta versija, bet krēmsieri – vieglāka un maigāka klasiskā kausētā siera alternatīva. Mūsuprāt, šie produkti iegūs veselīgu un kvalitatīvu piena produktu cienītāju simpātijas. Plānojam, ka ”Rasa” produktu grupas apjoms sasniegs 20% no kopējā "Rīgas piena kombināts" piena produktu portfeļa Latvijas tirgū,” papildina ”Food Union” mārketinga direktore Baltijas valstīs Inese Eglīte.

”Rasa” krēmsieru un sviestu ražos pilnīgi jaunas ražošanas un fasēšanas līnijas. Krēmsieru gatavošanai iegādātas pasaulē vadošo ražotāju iekārtas – vācu kompānijas ”Westfalia” ražošanas līnija un ”Waldner” fasēšanas līnija. Savukārt sviests tiks gatavots amerikāņu kompānijas ”SPX” ražošanas līnijās un vācu kompānijas ”Oystar Benhil” fasēšanas iekārtās. Piens, kefīrs, paniņas, saldais krējums, jogurts, kausētais siers un puscietais siers tiks ražoti, izmantojot jau esošās ”Food Union” ražošanas iekārtas.

”Food Union” šobrīd kopumā ir vairāk nekā 600 darbinieki, uzņēmuma apgrozījums pārsniedz 100 miljonus eiro (70 miljonus latu) gadā. ”Food Union” ražotnes iepērk pienu no vairāk nekā 400 Latvijas zemnieku saimniecībām un piena ražotājiem.


Написать комментарий