Vēstule: Vai tiešām “Gubernatoram” nerūp sava reputācija un tam ir nospļauties uz klientiem? 1

foto:
foto:

Portāla Gorod.lv redakcija saņēmusi lasītājas vēstuli, kurā viņa sūdzas par apkalpošanu restorānā „Gubernators”, kas, kā zināms, ir ne tikai daugavpiliešu, bet arī pilsētas viesu iecienītāka atpūtas vieta.

Vēstulē norādīts, ka piektdienas vakarā divas jaunas meitenes nolēma uzcienāt savus viesus ar vietējo alu, kas tiek gatavots restorānā „Gubernators”, tomēr oficiantes izturēšanās aizvainoja apmeklētājus un viņi bija spiesti aiziet.

„15.februāra vakarā kopā ar draudzeni nolēmām aizvest divas paziņas no Lietuvas uz „Gubernatoru”, lai uzcienātu viņus ar vietējo alu. Piektdienas vakarā apmeklētāju bija daudz, nebija aizņemti tikai daži galdi, viens no tiem bija paredzēts 10 personām un rezervēts, savukārt stūrī atradās 2 brīvie galdi, katrs no kuriem bija paredzēts diviem cilvēkiem. Kad mēģinājām apsēsties pie viena galda, piebīdot krēslus, pienāca oficiante un visai nelaipni norādīja, ka krēslus pārvietot nedrīkst un tie jānovieto atpakaļ. Neko nepaskaidrojot, oficiante aizgāja, bet kad mēs pašas piegājām pie viņas un pajautājām, vai nav citu variantu, kā mēs varētu apsēsties, viņa atbildēja, ka galdiņi domāti tikai diviem cilvēkiem. Iespējams, drošības tehnikas dēļ krēslus nedrīkst pārvietot, bet galdi atradās stūrī un diez vai kādam traucētu. Bet to visu varētu taču paskaidrot daudz laipnāk un piedāvāt atnākt vēlāk vai citu reizi. Vai tiešām restorānam nerūp sava reputācija un tam ir nospļauties uz klientiem?” -  tiek rakstīts vēstulē. 

Portāls Gorod.lv vērsās pēc situācijas komentāriem pie restorāna vadītāja Alekseja Ņemenova. Sākumā restorāna īpašnieks nebija noskaņots sarunai, bet, uzzinot sūdzības būtību, atzīmēja, ka restorānā ir tā saucama sūdzību un ieteikumu grāmata, kurā viņš neredzēja negatīvas atsauksmes.

A.Ņemenovs atzīmēja, ka viņam esot grūti sniegt komentāru, jo viņa rīcībā nav faktu, viņš precizēja neapmierināto klientu apmeklējuma laiku un solīja aprunāties ar personālu. Drīz restorāna īpašnieks atzvanīja un paziņoja, ka ir aprunājies ar oficiantēm, kuras strādāja minētajā dienā. Darbinieces pastāstīja savu notikušā redzējumu – to, ka tiešām četrām personām domātie galdiņi bija aizņemti, tāpēc apmeklētājām tika piedāvāts apsēsties pie diviem galdiņiem un pagaidīt, kamēr atbrīvosies lielāks galdiņš. Pēc darbinieču domām, viņas to paskaidroja pienācīgā veidā, tomēr apmeklētājam viņu attieksme nepatika un viņas aizgāja.

Restorāna īpašnieks izteica pieņēmumu, ka apmeklētājas vienkārši „sapsihojās”, jo nedabūja to, ko vēlējās vai gribēja pierādīt savu nozīmīgumu viesu priekšā, kas notiek diezgan bieži. Pēc A.Ņemenova domām, teiciens „klientam vienmēr ir taisnība” ir sevi izsmēlis. Savukārt rupjās uzvedības gadījumā „Gubernatora” oficiantes tiek sodītas ar naudas sodu, tāpēc diez vai viņas gribētu, lai šis sods tiktu atskaitīts no darba algas, teica restorāna īpašnieks.
 


Написать комментарий

Ja jau restorāns pilns, tad pareizi vien ir rūpēties par kārtību un esošo klientu, nevis uztraukties ka pāris aizies projām jo viņus tur neiestūķēja.