Randenes iedzīvotāji neapmierināti; Elksniņš pretenzijām nepiekrīt

foto: lat.gorod.lv
foto: lat.gorod.lv

Portāla Gorod.lv redakcija saņēma Kalkūnes pagasta Randenes ciema iedzīvotāju sūdzību par SIA „Naujenes Pakalpojumu Serviss” sniegto pakalpojumu kvalitāti un komunālo pakalpojumu maksu.

Ciema iedzīvotāji maksā par pagrabtelpu apkuri, kas, pēc viņu vārdiem, nav fiziski iespējams, jo caurules viņu mājā ir apgrieztas. Pēc Randenes ciema iedzīvotāja J.G. vārdiem, SIA „Naujenes Pakalpojumu Serviss” nelabprāt komunicē ar iedzīvotājiem – nav iespējams telefoniski sazināties ar SIA valdes locekli Aivaru Elksniņu, rakstiskās atbildes netiek sniegtas laicīgi un vairāk izskatās pēc aizbildinājumiem. Ņemot to vērā, portāla Gorod.lv korespondents vērsās pēc komentāriem pie Elksniņa kunga.

A.Elksniņs atzīmēja, ka sūdzība par komunikācijas trūkumu esot pilnīgi nepamatota, norādot, ka visi tālruņu numuri ir iedzīvotājiem pieejami un portāla korespondentam uzreiz izdevās viņu sazvanīt. Turklāt SIA „Naujenes Pakalpojumu Serviss” valde bieži rīko iedzīvotāju sapulces, kuru laikā sniedz viņiem informāciju par attiecīgo laika posmu. Piemēram, pirms apkures sezonas sākuma pagājušā gada augustā notika iedzīvotāju sapulce, kurā tika stāstīts par apkalpojošās organizācijas darba metodiku un noteikumiem. Kā arī pēc A.Elksniņa vārdiem, uz visiem ar apkuri saistītiem jautājumiem tiek atbildēts, sākot no oktobra.

Tomēr SIA „Naujenes Pakalpojumu Serviss” valdes loceklis neslēpa, ka saistībā ar Randenes ciema iedzīvotājiem pastāv nopietnākas problēmas, kuras jārisina, piemēram, centrālās apkures patvaļīgā atslēgšana, kas ir Ministru kabineta noteikumu un likuma par dzīvokļa īpašumu pārkāpums.


Написать комментарий