Tikai 9% respondentu ir apmierināti ar Daugavpils sabiedrisko ēdināšanas vietu servisa kvalitāti

foto: lat.gorod.lv
foto: lat.gorod.lv

Portāla Gorod.lv veiktā aptauja liecina, ka tikai 9% mūsu lasītāju ir pilnībā apmierināti ar Daugavpils sabiedrisko ēdināšanas vietu servisa kvalitāti. 14% ziņoja, ka viņi esot apmierināti ar apkalpošanas kvalitāti gandrīz visās pilsētās iestādēs.

Respondentu lielākā daļa – 46% atzīmēja, ka viņi ir ne visai apmierināti ar pilētas kafejnīcās un restorānos sniegto servisa kvalitāti. Vēl 30% ziņoja, ka ir uz pusi apmierināti ar apkalpošanu.

Atgādināsim, ka pēc sūdzības saņemšanas par apkalpošanu vienā no pilsētas restorāniem mēs griezāmies pie vicemēra Līvijas Jankovskas, kura it atbildīga par tūristu piesaistīšanu pilsētā. Viņa paziņoja, ka pēdējā laikā Dome saņem informāciju par to, ka mūsu kafejnīcās un restorānos labi gatavo, bet neprot pasniegt ēdienus. Vicemērs uzskata, ka šo jautājumu vajadzētu apspriest ar uzņēmumu vadītājiem, jo tiešām tiek saņemtas sūdzības par apkalpošanas kvalitāti.

 


Написать комментарий