“Peugeot” marka tiks pozicionēta augstāk par “Citroen”

foto: delfi.lv
foto: delfi.lv

Franču grupa "PSA Peugeot Citroen" savām automobiļu markām nolēmusi ieviest jaunu pozicionēšanas stratēģiju. Tas tiks darīts, lai abu marku modeļi uzrunātu maksimāli atšķirīgu auditoriju, vēsta aģentūra "Automotive News".

"PSA Peugeot Citroen" nolēmis, ka "Peugeot" marka tirgū tiks pozicionēta augstāk par "Citroen". Tādējādi "Citroen" turpmākie C-sērijas automobiļi maksās lētāk par esošajiem modeļiem. Tomēr autoražotājs neprecizē, vai jaunie "Citroen" konkurēs ar nedaudz dārgākajiem "Ford" un "Opel" vai tomēr nonāks vienā nišā ar "Škoda" un "Hyundai".


Ražotājs norāda, ka turpmāk "Citroen" būs daudz vienkāršāks ekspluatācijā un iegūs mazāk tehnoloģisku izsmalcinājumu. Tomēr "Citroen" modeļu "DS" saime joprojām būs "PSA Peugeot Citroen" dārgākie spēkrati, kas uzņēmumam nodrošinās papildus ienākumus.

Savukārt "Peugeot" modeļi turpmākā attīstība tiks veltīta augstākas kvalitātes un uzticamības nodrošināšanai, elegantāka un "dinamiskāka" dizaina izstrādei, kas izcelsies uz konkurentu fona. Tāpat francūži plāno uzlabot "Peugeot" markas automobiļu vadāmību.

Atgādinām, ka "PSA Peugeot Citroen" jau vairākus gadus cieš zaudējumus. Franču autoražotāja parāds jau sasniedzis piecus miljardus eiro, tāpēc kompānija spiesta pārdot aktīvus, tostarp savu vēsturisko ģenerālmītnes ēku Parīzes centrā.


Темы: , , ,
Написать комментарий