NASA speciālisti atklāja Zemei līdzīgas planētas 1

foto: geekwire.com

NASA Kepler teleskopi atklāja trīs planētas, uz kurām pēc zinātnieku domām varētu eksistēt civilizācija, vēsta portāls rbc.ru.

Divas planētas Kepler-62e un Kepler-62f riņķo apkārt savai zvaigznei kopā ar citiem kosmosa ķermeņiem. Zinātnieki uzskata, ka zvaigzne Kepler 62 ir vispiemērotākā cilvēkiem, jo pastāvošie apstākļi ir līdzīgi Zemei.

„Ūdens šķidrā agregātstāvoklī iespējams ir visās planētās,” skaidro zinātnieki savā ziņojumā. Ūdens esamība un līdzīgi izmēri ar Zemi, liecina, ka tur varētu eksistēt dzīvība.

Zinātnieku uzmanību piesaista arī Kepler – 69, zinātnieki uzskata, ka šajā planētā arī ir dzīvība. Jaunatklātajiem objektiem ir liela līdzība ar Zemi. Pašlaik zinātnieki cenšas izgudrot transportu, kurš ļautu aizbraukt līdz atklātajām planētām, tāpēc pašlaik šis atklājums ir tikai teorētiski izpētīts. Zvaigzne Kepler – 62 atrodas 1,2 tūkst gaismas gadu attālumā, Kepler – 69 – 2,7 tūkst gaismas gadu attālumā. Viens gaismas gads ir aptuveni 9,460 triljonus km.

Jā, zinātnieki bišku padomās ar ko lidot un aizlidos. Un pēc 10 tūkstoš gadu mums atsūtīs ziņu, ka nē, tomēr tur nevar dzīvot, un brauks atpakaļ.