Izsludināts konkurss eiro komunikācijas informatīvo materiālu izvietošanai medijos

Kā ziņo Latvijas Republikas Finanšu Ministrijas mājaslapa, šodien, 17. maijā, izsludināts atklāts konkurss informatīvo materiālu izvietošanai medijos Eiro ieviešanas komunikācijas projekta ietvaros. Šī iepirkuma ietvaros paredzēts nodrošināt vietu un laiku informācijas izplatīšanas kanālos un loģistikas pakalpojumus, lai īstenotu eiro informatīvo materiālu izplatīšanu dažādām mērķgrupām visās Latvijas mājsaimniecībās.

„Mūsu uzdevums ir padarīt eiro ieviešanu ērtu, vienkāršu un saprotamu gan iedzīvotājiem, gan uzņēmējiem, tādēļ informācijas izvietošanas plānošana un nodrošināšana medijos ir svarīga sabiedrības informēšanas darba daļa. Mums jānodrošina, ka informācija dažādos informācijas kanālos sasniedz visus Latvijas iedzīvotājus, aptverot dažādas sabiedrības grupas. Eiro ieviešana vienlīdz attiecas uz visiem, un augsts informētības līmenis ir svarīgs aspekts bažu kliedēšanai, ko izraisa valūtu nomaiņa.” – stāsta Finanšu ministrijas Eiro komunikācijas nodaļas vadītāja Ināra Rubene.

Konkurss ir atklāts un tajā piedalīties aicināts visplašākais pretendentu loks – fiziskas vai juridiskas personas, kā arī personu apvienības, kurām iepriekšējo trīs gadu laikā ir bijusi pieredze integrētu komunikāciju kampaņu plānošanā un vismaz vienas tādas integrētu komunikāciju kampaņas plānošanā,  kura ir gan sociāli orientēta, gan divvalodīga (paredzēta latviešu un krievu valodās runājošām auditorijām). Līguma summa ir līdz LVL 177 000, kas tiek segta Eiropas Komisijas granta līguma ietvaros.

Pretendentu pieteikumi tiek gaidīti līdz šā gada 1. jūlijam pulksten 11:00. Aprīļa sākumā jau tika izsludināts konkurss vienotas eiro komunikācijas stratēģijas izstrādei un realizācijai, uz kuru var pieteikties līdz 28. maijam; līdz 27. maijam tiek gaidīti arī pieteikumi izsludinātajam eiro komunikācijas poligrāfijas iepirkumam.


Написать комментарий