Vasaras beigās tirdzniecībā nonāks 'Audi A3' un 'S3' sedans

foto: delfi.lv
foto: delfi.lv

Šīs vasaras beigās laižot tirdzniecībā sportisko "A3" sedanu, "Audi" pievienosies pasaules lielākajam tirgus segmentam – kompakto sedanu klasei. Klāsta sportiskākais modelis ir "S3" sedans ar 300 ZS jaudu.

"Audi A3" sedans ir 4,46 metrus garš un izceļas ar samērā nelielu svaru. Piemēram, versijā ar 1,4 litru benzīna dzinēju un "S tronic" automātisko pārnesumkārbu tas sver 1250 kilogramu. Bagāžas nodalījuma tilpums ir 425 litri, ko iespējams palielināt, nolokot aizmugurējo sēdekļu atzveltnes.

Sākumā "Audi A3" sedanam būs pieejami trīs dzinēji: viens TDI un divi TFSI agregāti. To darba tilpums attiecīgi ir 1,4 l, 1,8 l un 2,0 l, bet jauda – no 140 ZS līdz 180 ZS. Īpaša 1,4 l TFSI dzinēja iezīme ir COD (cylinder on demand) sistēma, kas pie zemas slodzes uz laiku atslēdz divus cilindrus. Laika gaitā tiks piedāvāti arī citi dzinēji, tai skaitā 2,0 l TDI agregāts, kas atbildīs "Euro 6" izmešu standarta prasībām, un 1,6 l TDI dzinējs.

Atkarībā no dzinēja pieejama manuāla transmisija un "S tronic" transmisija. Apvienojumā ar "Audi drive select" dinamikas sistēmu "S tronic" dubulta sajūga transmisijai pieejama brīvgaitas funkcija, kas vēl vairāk samazina degvielas patēriņu. Jau pavisam drīz būs pieejama "quattro" pastāvīgā visu riteņu piedziņa.

Drīz pēc tam, kad pie dīleriem nonāks "A3" sedans, "Audi" laidīs tirdzniecībā klāsta sportiskāko modeli – "Audi S3" sedanu. Tā 2,0 l TFSI dzinējs spēs attīstīt 300 ZS jaudu un 380 Nm griezes momentu. Kombinācijā ar sešpakāpju "S tronic" transmisiju tas ļaus paātrināties no vietas 100 km/h vien 4,9 sekundēs (ar manuālo transmisiju 5,3 sekundēs). Maksimālais braukšanas ātrums elektroniski ierobežots pie 250 km/h atzīmes. Ražotāja norādītais vidējais degvielas patēriņš šai modifikācijai ir 6,9 litri uz 100 km.

"Audi" ražotne Giorā, Ungārijā, tika paplašināta, lai tajā ražotu tikai "A3" sedanu. Šis jaunais modelis pie Vācijas dīleriem būs pieejams šīs vasaras beigās. Tā bāzes cena būs 24 300 eiro.


Темы: , , ,
Написать комментарий