"Lenovo" pārdotie datori šī gada otrajā ceturksnī veido 16,7% jeb 12,67 miljonus vienību no pasaules tirgū pārdotā apjoma. Salīdzinoši "Hewlett-Packard" pārdeva 12,4 miljonus vienību jeb ieņemot 16,3% lielu tirgus daļu. Trešajā vietā atrodas ASV kompānija "Dell" ar 8,9 miljoniem pārdotu datoru un 11,8% lielu tirgus daļu.

Globāli pasaulē gan datoru pārdošanas apjoms samazinājies jau piekto ceturksni pēc kārtas, kas ir visu laiku ilgākais kritums šī produkta tirdzniecības vēsturē, un tas ir izskaidrojams ar planšetdatoru tirgus izplešanos. 

Pērn biznesa gadā, kas noslēdzās martā, "Lenovo" strādāja ar 635,15 miljonu dolāru (345,5 miljonu latu) peļņu, kas ir par 34% vairāk nekā 2011.gadā iespētais.