'Mercedes-Benz' E-klase iegūst deviņu pārnesumu automātisko transmisiju

foto: delfi.lv
foto: delfi.lv

"Mercedes-Benz" pirmo reizi izmantos deviņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu, ko "Daimler" izstrādājis pats. 

Šādu transmisiju visupirms uzstādīs atjauninātās E-klases modeļu saimes "E350 BlueTec" modifikācijai, kura līdz šim bija pieejama ar septiņu pārnesumu automātisko pārnesumkārbu.

"Mercedes-Benz E350 BlueTec" aprīkots ar trīslitru, sešcilindru dīzeļa motoru, kas attīsta 252 zirgspēku jaudu. Neskatoties uz transmisijas maiņu, dinamiskie raksturlielumi ir tieši tādi paši – paātrinājums līdz 100 km/h aizņem 6,6 sekundes.

Ar jauno transmisiju, kuru papildinājusi arī dzinēja "Start&Stop" sistēma, automobilis kļuvis ekonomiskāks. Vidēji tas patērē 5,3 litrus dīzeļa uz 100 km, kas ir par 0,2 litriem mazāk nekā iepriekš. Pilsētas braukšanas ciklā ražotāja norādītais vidējais patēriņš ir 6,4 litri uz 100 km (iepriekš 6,9 l). Tomēr dīzeļa patēriņš uz šosejas ir tāds pats, kā iepriekšējai versijai ar septiņpakāpju transmisiju,– 4,7 litri uz 100 km. CO2 izmešu daudzums motora izplūdē no 144 g/km sarucis uz vidēji 138 g/km.

Tāpat E-klases modeļu saimi papildinājusi versija "E200 NGD", kuras divlitru, četrcilindru, turbopūtes dzinējs aprīkots ar dabasgāzes sistēmu. Automobilis attīsta 154 zirsgspēku jaudu un 269 ņūtonmetru griezes momentu, ļaujot spēkratam līdz 100 km/h paātrināties 10,4 sekundēs. "Mercedes-Benz" norāda, ka šī dabasgāzes versija vidēji patērē 4,3 kg jeb 6,3 litrus uz 100 km.


Написать комментарий