«Rīgas mikroautobusu satiksme» nespēj izpildīt solīto, tās rīcībā ir daļa vajadzīgo «mikriņu»

foto: F64
foto: F64

”Gods kalpot Rīgai” politiķim Aleksandram Brandavam pastarpināti piederošā ”Rīgas mikroautobusu satiksme” (RMAS), kas gada sākumā uzvarēja skandalozajā konkursā par mikroautobusu pakalpojumu nodrošināšanā, nespēj izpildīt dotos solījumus, taču Rīgas dome to ignorē.

TV 3 raidījums "Nekā personīga" svētdien ziņo, ka pagaidām Brandavam pastarpināti piederošā kompānija, kas būtībā bauda monopolista statusu, ir iegādājusies tikai nelielu daļu no kopumā nepieciešamajiem 180 mikroautobusiem, tādēļ tai radušās problēmas izpildīt reisus Rīgas domes noteiktajos intervālos.

Atbilstoši Ceļu satiksmes drošības direkcijas datu bāzē atrodamajai informācijai, RMAS īpašumā ir tikai 50 mikroautobusi. Uzņēmuma vadītājs Vitālijs Komars apgalvo, ka "Daimler" nav spējis saražot pasūtītos mikroautobusus, taču "Daimler" izplatītāji - "Domenikss" norādījuši pretējo. Proti, jaunie mikroautobusi jau ir piegādāti, taču vēl nav sakārtoti juridiskie jautājumi attiecībā uz finansējumu.

Vēl desmit "mikriņus" uzņēmums esot "sarunājis" no "Volkswagen", bet pārējās 60 automašīnas tiek īrētas no uzņēmumiem, kas pirms RMAS uzvaras veikušas pasažieru pārvadājumus galvaspilsētā.

Ar 120 automašīnām tomēr neesot gana, lai nodrošinātu pasažieru pārvadājumus solītajā apjomā, tādēļ Rīgas domes Satiksmes departamenta kontroles dienests firmu regulāri soda.

Firmai sodos būtu jāsamaksā domei 1200 lati, tomēr kopš jūnija sodi nav tikuši maksāti.

Veicot vairāku kontrolbraucienus, žurnālisti arī secinājuši, ka mikroautobusos nav arī Komara solīto labumu  - bezvadu interneta, televīzijas un velosipēdu turētāju.

Tikmēr Komars un "Rīgas Satiksme", kam būtu jāuzrauga RMAS darbību, mikroautobusu firmas biznesa neveiksmēs vaino Saeimu, kas nav aizliegusi citiem mikroautobusu pārvadātājiem veikt pārvadājumus galvaspilsētā un tie radot lieku konkurenci RMAS.


Написать комментарий