Audi pārdošanas apjomi aug; noietu veicina A3 Sportback, Q3 un Q5

foto: carsguide.com.au
foto: carsguide.com.au

Septembrī sasniegts jauns Audi pārdošanas apjoma rekords.

Aptuveni 150 300 pircēju pasaulē aizvadītajā mēnesī izvēlējušies četru gredzenu zīmola modeļus, tādējādi sasniedzot 10% pieaugumu, salīdzinājumā ar pagājušo gadu.

Uzņēmuma izaugsme turpinājās, pateicoties pieaugošajam pārdošanas apjomam ASV (+6,2%) un izaugsmes rādītājiem divciparu skaitļa apmērā Ķīnā (+28,2%). Arī Eiropā septembra mēneša beigu rādītāji bija pozitīvi salīdzinājumā ar pagājušo gadu (+3,0%), informē Moller Baltic Import SE.

Kopumā Audi AG pārdošanas apjoms visā pasaulē no janvāra līdz septembrim pieaudzis par 7,6% līdz aptuveni 1 180 750 automobiļiem.

«Par spīti arvien sarežģītākai situācijai daudzos lielākajos tirgos, mēs pabeidzām pirmos trīs ceturkšņus ar lielāku pārdošanas apjomu nekā attiecīgajā laika periodā pērn. Tas nozīmē, ka mēs visos pasaules reģionos turpinām darboties labāk nekā attiecīgi kopējais automobiļu tirgus,» norāda Audi AG Pārdošanas nodaļas vadītāju valdes loceklis Luka de Meo. «Mūsu noietu jo īpaši veicināja Q3, Q5 un A3 Sportback.»

Kopš gada sākuma piegādāts jau aptuveni 150 400 A3 klases automobiļu. Turklāt pirms divām nedēļām Eiropas dīleruzņēmumos nonāca jaunpienācējs A3 Limousine.

72% no pārdošanas apjoma pieauguma šajā valstī radīja Čančuņā ražoto Q3 un Q5modeļu noiets. Pieaugumu veicināja arī vēl viens vietējā tirgū ražots modelis A4 L, kura pārdošanas apjoms pieauga par 41,4%. Kopumā kopš janvāra visu modeļu piegāžu skaits Ķīnā pieauga par 20,6% līdz 358 213 vienībām.

Septembrī Audi turpināja savu veiksmes ceļu arī ASV ar kārtējo pārdošanas apjoma pieaugumu. 13 065 piegādes pagājušajā mēnesī radīja 6,2% pieaugumu. Arī šajā valstīQ5 veicies īpaši labi. Kopumā pirmajos trīs ceturkšņos sava jaunā Audi automobiļa atslēgas saņēma 114 411 klienti ASV, kas ir par 13,6% vairāk nekā pagājušajā gadā.

Šā gada pirmo deviņu mēnešu laikā Audi AG turpināja nostiprināt savu uzņēmējdarbību arī citos Amerikas tirgos. No janvāra līdz septembrim četru gredzenu zīmola pārdošanas apjoms Meksikā palielinājās par 31,5%. Brazīlijā noiets pieauga par 29,1%. Nākotnē uzņēmums plāno nostiprināt savas pozīcijas tieši Dienvidamerikā. 2015.gadā Audi uzsāksA3 Limousine un Q3 modeļu vietējo ražošanu Brazīlijas dienvidu daļas pilsētā Sanžozē dus Piņajā.

Arī Eiropā Audi noslēdza septembri ar pārdošanas apjoma pieaugumu. Automobiļu ražotāja pārdošanas apjoms pieauga par 3,0% līdz 74 350 vienībām. Liela nozīme pārdošanas apjoma palielināšanā bija kopš februāra Eiropas dīleruzņēmumos pieejamajamA3 Sportback.

Septembri Audi īpaši veiksmīgi noslēdza Apvienotajā Karalistē, kur izdevās pārsniegt augstos pagājušā gada noieta rādītājus. Pateicoties 26 070 pārdotiem automobiļiem, noiets pieauga par 16,4%. Audi pārdošanas apjoms 2012.gada septembrī jau bija pieaudzis par 20% līdz 22 389 vienībām. Audi izdevās palielināt noietu arī Vācijā (+2,5%) un Nīderlandē (+11,8%). Turpretī saspīlētā ekonomiskā vide kopumā turpināja ietekmēt pārdošanas rezultātus vairākos Eiropas tirgos. Spānijā piegāžu skaits samazinājās par 1,4%, Francijā – par 7,3% savukārt Itālijā mēnesis beidzās ar 11,7% kritumu. Kopumā pirmajos trīs ceturkšņos Eiropā tika pārdots aptuveni 564 800 vienību, tādējādi noslēdzot pirmos deviņus mēnešus ar tikai nelielu kritumu salīdzinājumā ar pagājušo gadu (-1,6%).


Написать комментарий