Viens no SIA “Daugavpils DzKSU” darba stratēģijas uzdevumiem – pamatotu sūdzību skaita samazināšana līdz nullei

foto: lat.gorod.lv
foto: lat.gorod.lv

9.janvārī kārtējās Daugavpils pilsētas domes sēdē deputāti apstiprināja SIA „Daugavpils DzKSU” darba un attīstības stratēģiju 2014.-2016.gadam, izlemjot, ka Mājokļu komitejā stratēģija tiks izskatīta pēc apstiprināšanas.

Uzņēmuma vadītājs Jevgeņijs Oļenovs pastāstīja, ka galvenais uzņēmuma uzdevums esot kvalitatīva dzīvojamo māju apkalpošana, bet misija – māju kvalitatīva un nepārtraukta apkalpošana, to stāvokļa uzlabošana visā ekspluatācijas laikā. 

Saskaņā ar apstiprinātu stratēģiju, uzņēmums izvirza 4 galvenos mērķus, kurus plānots sasniegt tuvāko triju gadu laikā. Pirmais mērķis – nodrošināt dzīvojamo māju nepārtrauktu un kvalitatīvu apkalpošanu un pārvaldīšanu, efektīvi izmantojot finansiālos līdzekļus. Otrais mērķis – veicināt dzīvojamo māju energoefektivitātes paaugstināšanas pasākumu īstenošanu un kapitālā remonta veikšanu. Trešais mērķis – nodrošināt uzņēmuma konkurētspēju, apgūstot jaunas tehnoloģijas, modernizējot tehniku, veicinot personāla attīstību. Un pēdējais mērķis – panākt, lai klienti būtu apmierināti ar saņemtajiem pakalpojumiem.

Katra mērķa sasniegšanai ieplānoti dažādi pasākumi. J.Oļenovs norādīja, ka viens no rādītājiem, pēc kura uzņēmums tiecas, esot pamatotu sūdzību skaita samazināšana līdz nullei. Jāatzīmē, ka, lai nodrošinātu klientu apmierinātību, uzņēmums plāno ne tikai kvalitatīvi sniegt pakalpojumus, bet arī savlaicīgi informēt iedzīvotājus par aktuāliem jautājumiem (izdot preses relīzes, ievietot informāciju medijos un uzņēmuma mājas lapā, kam gadā plānots tērēt 25 tūkst. eiro), reizi gadā veikt aptauju, nodrošināt uzņēmuma darba atklātību un uzturēt dialogu ar iedzīvotājiem.

Pirms nedēļas apspriežot šo jautājumu Finanšu komitejas sēdē, deputātiem ziņoja, ka aptuveni 4% SIA „DzKSU” apkalpošanā esošo māju veica pilnu vai daļēju renovāciju, un uzņēmums cer, ka tuvāko triju gadu laikā ar pašvaldības un ES fondu atbalstu energoefektivitātes paaugstināšanas pasākumi tiks veikti vēl aptuveni 40 mājās. Lai tas notiktu, nepieciešams Domes finansējums vai pašvaldības atbalsts valsts un Eiropas programmu īstenošanā, atzīmēja J.Oļenovs.  

Tāpat SIA „DzKSU” vadītājs ziņoja Finanšu komitejas locekļiem, ka pagaidām neredz uzņēmuma reālu konkurentu, kas varētu pārņemt apkalpojošās organizācijas pārziņā esošo lielāku māju skaitu. SIA „DzKSU” mudina iedzīvotājus pārņemt māju pārvaldīšanas tiesības un patstāvīgi risināt apkalpošanas jautājumus, bet iedzīvotāji, pārņemot tiesības, deleģē tās SIA „DzKSU”.

Patlaban SIA „DzKSU” apkalpo 856 mājas, uzņēmumam ir 31 248 klienti – dzīvokļu īpašnieki. Kopējā platība, kuru uzņēmums apkalpo, ir 1,5 miljoni m2. Uzņēmums apkalpo arī neapdzīvotas telpas (580 abonenti, aptuveni 42 tūkst. m2).


Написать комментарий