Daugavpils pilsētas dome sadarbību ar medijiem izplānoja tā, lai nerīkotu atklātus konkursus

foto: lat.gorod.lv
foto: lat.gorod.lv

Apspriežot 2014.gada pilsētas budžetu, vicemērs Dmitrijs Rodionovs, pateicās visiem, kuri piedalījās budžeta veidošanā, un jautāja, ievērojot kādus principus, tika plānoti līdzekļi sadarbībai ar plašsaziņas līdzekļiem.

Domes Finanšu nodaļas vadītāja Edīte Upeniece paskaidroja, ka mārketinga pasākumu tāmes gatavoja mārketinga speciālisti un acīmredzot šo dokumentu pamatā bija iepriekšējo gadu summas.

Savukārt Sabiedrisko attiecību nodaļas vadītāja Inese Andiņa paziņoja, ka Daugavpilī darbojas daudz vietējo plašsaziņas līdzekļu, un budžets tika sastādīts tā, lai sadarbotos ar tiem visiem un nerīkotu iepirkuma procedūru, t.i., šiem mērķiem plānojot līdz 4 tūkst. eiro.

Papildinot augstākminēto, pilsētas mērs Jānis Lāčplēsis paskaidroja, ka pilsēta nemaksās plašsaziņas līdzekļiem tāpat vien, bet tikai par pašvaldības darbu un pasākumus atspoguļojošās informācijas publicēšanu.

Deputāts Aivars Broks jautāja, kā plānots sadarboties ar Latvijas medijiem, jo, pēc viņa domām, šai sadarbībai jābūt vērienīgākai, nekā sadarbībai ar vietējiem medijiem. Deputātam paziņoja, ka budžetā sadarbībai ar vietējiem plašsaziņas līdzekļiem ieplānoti 77 tūkst. eiro, ar Latvijas medijiem – 72 tūkst. eiro.

Situāciju, kad sadarbība ar medijiem tiek plānota tā, lai nerīkotu iepirkuma procedūru, komentēja SIA „Gorod.lv” valdes loceklis Aleksandrs Kuranovs:

„Ar pilsētas domes priekšsēdētājiem esam vairākkārt runājuši par konkursu rīkošanu, jo tā būtu godīgāka un caurspīdīgāka pieeja, kas ļautu ietaupīt pašvaldības līdzekļus. Taču šādā gadījumā daži mediji nesaņems finansējumu, jo viņu uzrunātā auditorija ir salīdzinoši neliela un saistīta tikai ar Daugavpili. Spriežot pēc tā, ka pašvaldība plāno izvietot informāciju arī Latvijas plašsaziņas līdzekļos, jādomā, Domei ir pietiekami daudz līdzekļu, lai apmaksātu reklāmas pakalpojumus Latvijas medijos. Tātad pilsētas budžeta daļa nonāks rīdzinieku kabatās, nevis paliks Daugavpilī vai Latgalē. Vēlos pievērst uzmanību vēl vienai lietai – labs mārketinga speciālists sākumā rada produktu, un tikai pēc tam ienāk tirgū. Pie mums vairs neizmanto devīzi „Daugavpils – iespēju pilsēta”, tādēļ rodas jautājums, ko vai kuru reklamēsim Latvijas medijos”.
 


Написать комментарий