Latvijā labprāt iegādājas ceļojumus kolektīvās iepirkšanās portālos

foto: delfi.lv
foto: delfi.lv

Latvijas iedzīvotāji, iepērkoties kolektīvās iepirkšanās portālos, pagājušajā gadā iztērējuši 13 miljonus latu. Trešā daļa no gada apgrozījuma summas iztērēta ceļojumu kuponu iegādei, informē salīdzināšanas portāls "Gudriem.lv".

Pērn, iegādājoties preces un pakalpojumus kolektīvās iepirkšanās portālos, Latvijas iedzīvotāji iztērējuši 12,72 milj.latu. Par 15% vairāk nekā vēl gadu iepriekš, liecina "Gudriem.lv" kolektīvās iepirkšanās portālu salīdzināšanas servisa pētījums.

Paši populārākie 2013. gadā bijuši kuponi no sadaļas "Mājai un dārzam", "Apģērbi un aksesuāri", kā arī kuponi no sadaļas "Skaistumkopšana".

Statistikas dati par lielāko apgrozījumu uzrādot citu ainu - trešā daļa no gada apgrozījuma summas (2,7 milj. latu) iztērēta ceļojumu kuponu iegādei. Tieši šī kategorija ieņem pirmo vietu ienesīgāko kolektīvās iepirkšanās piedāvājumu topā.

"Ja apskata pagājušā gada ienesīgāko kuponu Top - 50, redzam, ka gandrīz 80% no tā aizņem ceļojumi," skaidro portāla Gudriem.lv pārstāve Kristīne Gema.

"Kuponu portāli, kuri piedāvā tūrisma ceļojumus ar atlaidi, Latvijas tirgū ienāca apmēram pirms diviem gadiem.Gandrīz uzreiz šādu piedāvājumu reputācija tika nedaudz sabojāta kolektīvās iepirkšanās portālu kupon.lv un orangelife.lv krāpniecisko darbību rezultātā. Gada laikā šie starpgadījumi ir aizmirsušies un iedzīvotāji atkal aktīvi pērk tā saucamos tūrisma kuponus. Un, visbeidzot, gada laikā kolektīvās iepirkšanās portāli spēcīgi apguvuši preču tirgu, ko arī var uzskatīt par izrāvienu kvalitātes celšanas virzienā, jo pirms 2 gadiem, kolektīvās iepirkšanās portālu piedāvājumi gandrīz pilnībā (95%) sastāvēja no frizieru un skaistumkopšanas salonu piedāvājumiem."

Gudriem.lv eksperti prognozē, ka iepriekšējā perioda tendences saglabāsies un 2014. gadā viena kupona vidējās izmaksas tirgū mēreni pieaugs. 2013.gadā kupona vidējās izmaksas bija 9,8 lati, savukārt 2012. gadā - 6,8 lati. Gada laikā pieaugums par 44%. Tas ir saistīts ar pastāvīgu jauna veida, dārgāku, ekskluzīvu produktu un pakalpojumu, galvenokārt, tūrisma piedāvājumu parādīšanos tirgū.


Написать комментарий