ASV vecāki sašutuši par konfektēm ar alus garšu

foto: beerplace.com.ua
foto: beerplace.com.ua

Virkni negatīvu komentāru amerikāņu vecāku vidū izpelnījušies ASV uzņēmuma "Jelly Belly" jaunie produkti. Marmelāde ar alus garšu nesniedza gaidāmo efektu, raksta ārvalstu mediji.

Saldumu ražotājs laida klajā jaunu produktu – marmelādi ar alus garšu. Pie tam uzņēmuma darbinieki prognozēja augstu pieprasījumu savam neparastajam produktam.

Taču marmelāde izraisīja pretēju efektu. Uzņēmuma oficiālajā lapā "Facebook" vērsās neizpratnē esoši vecāki, kas pārmeta ražotājiem, ka viņi grib bērnus pieradināt pie alkohola.

Uzņēmuma pārstāvji gan apgalvoja, ka alkohola viņu produktā nav. Uz to gan vecāki atbildēja, ka, pagaršojot marmelādi, bērni vēlēsies pagaršot arī īstu alu.

Jāpiebilst, ka tas nav pirmais "Jelly Belly" ražotais saldums ar alkohola garšu. Iepriekš prezentēti saldumi ar brendija, kokteiļa "Margarita" un citu dzērienu garšu. Taču marmelāde ar alus garšu ir vienīgais produkts, kas radījis tādu ažiotāžu.


Написать комментарий