Neskatoties uz priekšgājēju kritiku, šogad reklāmai un mārketingam Daugavpils dome izdalīja vairāk naudas

foto: lat.gorod.lv
foto: lat.gorod.lv

Atbildot uz portāla Gorod.lv jautājumu, Daugavpils domes izpilddirektors Andrejs Kursītis paziņoja, ka 2014. gada budžetā reklāmai un mārketingam ir ieplānota summa 328 183 eiro apmērā.

Tāpat tika paziņots, ka saskaņā ar grāmatvedības atskaiti Daugavpils domes izdevumi reklāmas un mārketinga pasākumiem 2013. gadā sastādīja Ls 197 173,09 (280 552,03 eiro).

Tādējādi, neskatoties uz kritiku, kuru pašreizējie deputāti un domes vadība adresēja iepriekšējai vadībai, viņi paši budžetā reklāmai un mārketingam plāno iztērēt vēl vairāk līdzekļu.

Atgādināsim, ka 2014. gada budžeta pieņemšanas laikā tautas kalpiem paziņots, ka šogad pašvaldība domā veltīt lielāku uzmanību sadarbībai ar valsts MIL, turklāt strādāt arī ar visiem vietējiem masu mēdijiem.

Tāpat atzīmēsim, ka šogad Daugavpilī notiks vērienīgs mārketinga pasākums – III Starptautiskais Austrumu–Baltijas biznesa forums, kurš ir plānots uz 16. maiju. Pasākums tiks organizēts sadarbībā ar Polijas Republikas vēstniecību Rīgā un Latvijas Investīciju un attīstības aģentūru.
Starp citu, pērnā gada vasarā Daugavpils mērs Jānis Lāčplēsis kritizēja iepriekšējo domes vadību par to, ka līdzekļus, kuri paredzēti sadarbībai ar MIL, tā izlietoja forumu organizēšanai, un tagad jāizdala papildfinansējums. Ir acīm redzams, ka šī gada forums atšķirsies no iepriekšējiem, ja jau pašreizējā domes vadība to atbalstīja.

Savukārt Daugavpils lidostas vadītājs Jānis Kudiņš paziņoja, ka liek lielas cerības uz Starptautisko biznesa forumu. Pēc viņa domām potenciālie investori interesēsies par reģionālās lidostas izveidošanu otrajā lielākajā Latvijas pilsētā. 


Написать комментарий