VID aicina parakstīt Elektroniskās deklarēšanas sistēmas līgumu bez rindas

foto: bnn.lv
foto: bnn.lv

Valsts ieņēmumu dienests (VID) atgādina, ka no 2014.gada 3.marta būs iespējams iesniegt gada ienākumu deklarāciju gan tiem nodokļu maksātājiem, kam tas jādara obligāti (šogad arī fiziskām personām – saimnieciskās darbības veicējiem), gan tiem, kuri to vēlas darīt brīvprātīgi, lai saņemtu iedzīvotāju ienākuma nodokļa atmaksu par ārstniecības, izglītības un citiem attaisnotajiem izdevumiem.

Lai deklarācijas aizpildīšana būtu daudz ērtāka, ātrāka un vienkāršāka, VID aicina iedzīvotājus noslēgt līgumu un kļūt par VID Elektroniskās deklarēšanas sistēmas (EDS) lietotāju.

Lai pieteiktu EDS līguma parakstīšanu noteiktā VID klientu apkalpošanas centrā un laikā, ir jāpiezvana uz sev ērtāko klientu apkalpošanas centru un jāvienojas ar konsultantu par piemērotāko līguma parakstīšanas datumu un laiku. Norunātajā laikā atnākot uz VID klientu apkalpošanas centru, persona varēs doties pie konkrēta konsultanta un parakstīt jau iepriekš sagatavotu EDS līgumu. Nepieciešamības gadījumā konsultants arī parādīs, kā praktiski darboties ar EDS.

VID klientu apkalpošanas centru tālruņi, kur iespējams pieteikties EDS līguma parakstīšanai, pieejami sadaļā Kontakti/Pieteikšanās EDS līguma noslēgšanai. VID aicina noskatīties arī īpaši izstrādātu video instrukciju, kurā soli pa solim izstāstīts, kā elektroniski iesniegt Gada ienākumu deklarāciju elektroniski.


Написать комментарий