Latvijā ražotais balzams visvairāk iecienīts Ukrainā un Krievijā

foto: bnn.lv
foto: bnn.lv

Rīgas Melnā balzama produktu pārdošana vietējā un eksporta tirgū kopumā pagājušajā gadā augusi par 13% jeb 879 tūkstošiem eiro, salīdzinot ar 2012.gadu, un sasniegusi 7,4 miljonus eiro.

Pašmāju tirgū sasniegts 13% pieaugums, bet eksportā, salīdzinot ar 2012.gadu, 14% pieaugums, informē AS Latvijas balzams.

Rīgas Melnais balzams un tā grupas produkti 2013.gadā ir bijis pārdotākais Latvijas balzama ražotais dzērienu zīmols uzņēmuma tiešā eksporta tirgos. Produkcijas realizācijas apjoms ražotāja cenās pārsniedzis 2,3 miljonus eiro.

Pārdotāko zīmolu vidū eksporta tirgos ir arī brendijs Grand Cavalier, kas ir Lietuvas tirgus līderis savā kategorijā, kā arī nesen radītais Riga Black Vodka degvīns.

Straujāko pieaugumu balzama produktu grupā pērn, līdzīgi kā 2012.gadā, uzrādījis Rīgas Melnais balzams ar upeņu garšu – pārdošanas apjomiem augot par 28%. Šī dzēriena realizācija vietējā tirgū pērn augusi par 23%, savukārt eksporta tirgos tā pārdošanas rādītāji kāpuši par 50%. 2014.gadā uzņēmums ievērojamu izaugsmi plāno vadošajos pasaules tirgos – tādos kā Lielbritānija, ASV, Ķīna.

Pērn vienā no lielākajiem balzama tirgiem – Ukrainā – šī dzēriena pārdošana augusi par 38% un zīmols bijis vadošā bārmeņu konkursa oficiāls sponsors. Savukārt Kaļiņingradas apgabalā vien izdevies dubultot tā realizācijas apjomus.

Tāpat būtisku izaugsmi izdevies sasniegt duty free jeb beznodokļu tirdzniecības zonā Rīgas lidostā, pārdošanas apjomiem šajā tirdzniecības vietā augot par 21% pret 2012.gadu, uzsver uzņēmumā.

AS Latvijas balzams ir alkoholisko dzērienu ražotājs, ar tradīcijām bagātu vēsturi kopš 1900.gada. Uzņēmums pārstāv 24% Latvijas alkoholisko dzērienu tirgus un ar vairāk nekā 100 produktu nosaukumiem pārstāvēts gandrīz visos stipro un vieglo alkoholisko dzērienu segmentos, no kuriem vairākos ir izteikts tirgus līderis Latvijā.


Написать комментарий