Pērn SIA „DDzKSU” saņēmusi rekordlielu sūdzību skaitu pēdējo 5 gadu laikā

foto: lat.gorod.lv
foto: lat.gorod.lv

Saskaņā ar SIA „Daugavpils DzKSU” sniegtiem statistikas datiem, 2013.gadā uzņēmums saņēmis vislielāko sūdzību skaitu pēdējo 5 gadu laikā – 7234.

Neapmierinātie klienti 2012.gadā iesnieguši 5581 iesniegumu, 2011.gadā – 5684, 2010.gadā – 5749, 2009.gadā – 4539 iesniegumus.

Atgādināsim, ka 2013.gadā, kad tika reģistrēts vislielākais sūdzību skaits, mainījās pilsētas domes vadība, tika nomainīta SIA „DDzKSU” vadība, tika izveidota Mājokļu komiteja, par kuras priekšsēdētāju iecēla deputātu Vladislavu Bojarunu, kurš kļuva par sava veida SIA „DDzKSU” kuratoru. Pagājušā gada oktobra nogalē V.Bojaruns atzīmēja, ka SIA „DDzKSU” saņemto sūdzību skaits esot pieaudzis, tādēļ darbs pie solītās siltumenerģijas tarifa samazināšanas nenorit tā, kā plānots.

Intervijā, kuru deputāts sniedza šā gada janvārī, viņš ziņoja, ka SIA „DDzKSU” jautājums neesot vienas dienas jautājums, un viņš paliek pie sava viedokļa. „9 gadus esam saskārušies ar problēmām, tās nav iespējams atrisināt 1-2 mēnešu laikā”, paziņoja V.Bojaruns, kurš tolaik deputāta amatā strādāja jau 7 mēnešus.

Jāatzīmē, ka janvārī deputāti apstiprināja SIA „DDzKSU” darbības un attīstības stratēģiju 2014.-2016.gadam. Pēc uzņēmuma vadītāja Jevgeņija Oļenova vārdiem, galvenais uzņēmuma uzdevums esot kvalitatīva dzīvojamo māju apkalpošana, to stāvokļa uzlabošana ekspluatācijas laikā. Saskaņā ar apstiprināto stratēģiju, uzņēmums izvirza 4 mērķus, kurus plānots sasniegt tuvākajos trīs gados. Katra mērķa sasniegšanai ieplānoti vairāki pasākumi. Pēc J.Oļenova vārdiem, viens no mērķiem esot pamatotu sūdzību skaita samazināšana līdz nullei.

 


Написать комментарий