Baltkrievu piegādātāji joprojām plāno tiesāties ar Daugavpils pilsētas domi

foto: lat.gorod.lv
foto: lat.gorod.lv

Kā ziņots, februārī vienīgais Daugavpilī piegādātais tramvajs tika nosūtīts atpakaļ tā ražotājam.

Pēc AAS „Belkommunmaš” un SIA „Agmen Consulting Bureau” pilnvarotā pārstāvja Sergeja Batrakova vārdiem, tramvajs, kurš nepatika mūsu pilsētas vadībai, atrodas Vitebskā un pārvadā pasažierus.

S.Batrakovs atzīmēja, ka patlaban baltkrievu puse joprojām plāno pārsūdzēt Daugavpils pilsētas domes spriedumu par līguma laušanu vienpusējā kārtībā, bet prasība tiesā vēl nav iesniegta.

“Visi nepieciešamie dokumenti ir nodoti izskatīšanai Minskas pilsētas izpildu komitejas Juridiskajā nodaļā, jo AAS „Belkommunmaš” apakšstruktūra ir tās pārziņā. Mēs ar viņiem cieši sadarbojamies.

Baltkrievu puse neplāno atteikties no sākotnējiem plāniem un acīmredzot iesākto novedīs līdz galam”, ir pārliecināts S.Batrakovs.

Atgādināsim, ka, saskaņā ar pirms gada noslēgto līgumu, piegādātāji uzņēmās piegādāt Daugavpilī 12 četrasu un sešasu vagonus vairāk nekā par 4,6 miljoniem latu. Līgumā tika atrunāts, ka piegādātāji nodarbosies ar vagonu uzstādīšanu un apkalpošanu, apmācīs darbiniekus. Taču rezultātā Daugavpilī tika piegādāts tikai viens tramvajs, kuru pašvaldība neizmantoja, jo tās rīcībā neesot dokumentu par tramvaja atbilstību ES tehniskajām normām.

Daugavpils pilsētas pašvaldība pēc līguma laušanas ierosināja atpirkt tramvaju, lai izvairītos no tiesāšanās. Savukārt Baltkrievijas puse piedāvāto cenu uzskatīja par 30% zemāku par sākotnējo cenu.

Jaunais konkurss par tramvaju piegādi uz Daugavpili noslēgsies ceturtdien, 27.martā. Līdz šim laikam nav zināms, vai tiks saņemts papildus finansējums tramvaju iegādei, kuru pilsētas vadība lūdza Satiksmes ministrijai.

AS „Daugavpils satiksme” valdes locekle un tramvaju infrastruktūras modernizācijas projekta vadītāja Sabīne Šņepste iepriekš portālam ziņoja, ka jaunais tramvaju iegādes konkurss sadalīts 3 daļās (pa dažiem vagoniem katrā). Tas ļaus lielākam pretendentu skaitam piedalīties konkursā un pretendēt uz mazāka apjoma pasūtījumiem, kam jāveicina veiksmīga vagonu piegāde. Savukārt tehniskās prasības īpaši neatšķiras no iepriekšējā konkursā izvirzītajām.
 


Написать комментарий