McDonalds jaunais talismans nobiedē interneta lietotājus

foto: kadrs no video
foto: kadrs no video

Internetā ievietotās "McDonalds" izdomātā tēla Happy bildes nobiedēja sociālo tīklu lietotājus, ziņo "Bloomberg".

"Happy" tika izdomāts, lai reklamētu mazkaloriju jogurtu, kas ietilpst bērnu pusdienu komplektā "Happy Meal", bet tā neparastais izskats radīja apjukumu un pat bailes pieaugušajiem.

"Happy" fotogrāfijas un video parādījās "McDonalds" oficiālajos kontos sociālajos tīklos "Twitter" un "Facebook".

Ķermenis ir tradicionālā "McDonalds" sarkanā kastīte, dzeltens logo burts "M" pārvēršas par acīm. Tēlam ir plānas baltas rokas un kājas, kā arī ļoti liela mute.

Interneta lietotāji publicēja negatīvas atsauksmes. Daži rakstīja, ka pēc redzētā vēlējās apmeklēt "Burger King", "McDonalds" galveno konkurentu.

Kāds rakstīja, ka "tagad naktīs rādīsies murgi" ar "Happy" dalību. Sociālo tīklu lietotājiem, kas piedalījās diskusijā par "Happy", jauna tēla parādīšanos nosauca par neveiksmīgu.

"Happy" tika radīts, lai bērniem būtu jautri ēst uzņēmuma jaunumu – jogurtu, kura enerģētiskā vērtība ir tikai 50 kalorijas. Rotaļlietai būtu jāmudina bērnus ēst augļus un dārzeņus, kā arī dot priekšroku pienam un sulām gāzēto dzērienu vietā. Pusdienas ar "Happy" var nogaršot pagaidām tikai ASV dzīvojošie bērni.


Написать комментарий