Daugavpils sabiedriskajā transportā var parādīties WiFi, Cietoksnī – elektroautobusi 1

foto: lat.gorod.lv
foto: lat.gorod.lv

Visi Daugavpils pilsētas domes sēdē izteiktie piedāvājumi, kuri izskanēja Finanšu komitejas sēdē, kas notika pirms nedēļas, tika iekļauti AS „Daugavpils satiksme” attīstības stratēģijā 2014.-2016.gadam.

Uzņēmuma vadītājs Ēvalds Mekšs paziņoja portālam Gorod.lv, ka dažas deputātu izteiktas idejas varētu tikt īstenotas tuvākajā nākotnē.

„Pilsētā būs jaunie tramvaji, tādēļ plānots padomāt arī par jaunām tehnoloģijām, piemēram WiFI. Visdrīzāk, tiks veikta iedzīvotāju aptauja, jo idejas īstenošanai nepieciešams finansējums. Jāizanalizē situācija: var būt šis pakalpojums būs nepieciešams tikai dažos maršrutos. Bezvadu interneta ierīkošana tramvajos ir vienkāršāka, nekā autobusos.

Savulaik mēģinājām ieviest autostāvvietu pakalpojuma apmaksāšanu ar sms palīdzību, taču šis jauninājums sevi neattaisnoja. Manuprāt, tas pats notiktu arī sabiedriskajā transportā.

Varbūt, jāapsver iespēja ieviest vienotu elektronisko biļeti. Tiesa, šis jautājums arī ir saistīts ar problēmām, jo šādā gadījumā nāktos atlaist konduktorus”, paskaidroja Ē.Mekšs.

AS „Daugavpils satiksme” patika Ritas Strodes ideja izmantot Cietoksnī elektroautobusus, jo šobrīd Daugavpils cietoksnī atrodas vairākas iestādes – Marka Rotko mākslas centrs, Valsts policijas Latgales reģionālā pārvalde, arhīvs.

Pēc uzņēmuma vadītāja domām, minēto iestāžu darbiniekiem, lai no tramvaja pieturas tiktu līdz Cietokšņa centram nepieciešams laiks un spēks. Būtu lietderīgi, ja uz Cietoksni kursētu elektroautobuss.   

„Polija uz autobusu „Solaris” bāzes ražo arī elektroautobusus. Tiesa, tajos ir 24 vietas, kas Cietokšņa mērogā ir visai daudz. Nākamās nedēļas sākumā tiksimies ar poļu ražotājiem. Plānojam dalīties ar viņiem savās pārdomās un noskaidrot viņu viedokli. Iespējams, viņi varētu piedāvāt kādu mikroelektroautobusu.

Protams, būs nepieciešamas šī transporta veida uzlādes vietas. Manuprāt, tā nav problēma, jo šāda veida elektroautobusi jāuzlādē ik pēc 200 km”, pastāstīja AS „Daugavpils siltumtīkli” vadītājs.


Написать комментарий

1) Daugavpilī maršruti nav tik gari, lai būtu jēga no wifi
2) Ar ko tieši elektroautobusi būtu labāki par vienkāršiem mikroautobusiem, ko var iepirkt par pārdesmit tūkstošiem eiro?