“Heyday”: Tagad Daugavpilī divreiz vairāk jauniešu zina, kā pelnīt ar radošumu

foto: gorod.lv
foto: gorod.lv

Karjeras nedēļas ietvaros 15. oktobrī Daugavpilī notika pasākums “Heydey”, kuru organizēja aktīvie mūsu pilsētas biedrības “D-Juno” jaunieši.

Jāatzīmē, ka, pēc pasākuma organizatoru -  Jeļenas Dedeles, Jevģēnijas Žigisovas un Anatolija Vjalih -  ieceres, “Heyday” meistarklase Daugavpils jauniešiem dod iespēju atrast atbildi uz jautājumu, kā var pelnīt ar radošumu?

Šogad ar saviem veiksmes stāstiem M. Rotko Mākslas centrā dalījās apģērba zīmola “Ecattus” dibinātājas māsas Evija Kalve un Inga Radeiko no Rīgas, e-komercijas platformas “Sellfy” dibinātājs rīdzinieks Māris Daģis, kā arī kosmētikas “bestsellerru” e-veikala “You Need It” īpašniece no Maskavas Anna Leušina.

Kā portālam Gorod.lv pastāstīja M. Daģis, entuziasma pilnais uzņēmējs tic, ka Latvijā dzīvo daudz talantīgu cilvēku, bet bieži vien radošiem cilvēkiem trūkst iemaņu, kā pievērst uzmanību saviem darbiem un piesaistīt klientus, lai tos pārdotu. Tieši tāpēc Māris uzstājas jauniešu priekšā un stāsta par to, kāda ir viņa pieredze uzņēmējdarbībā.

Savukārt, māsas Evija un Inga padalījās ar to, ka viņu apģērba zīmols “Ecattus” sākās kā hobijs, kurš vēlāk pārvērtās par biznesu un, attiecīgi, par reālu peļņas avotu. Šobrīd māsu veidotie džemperi, T-krekli un kleitas tiek pārdoti nevien Latvijas veikalos, bet arī ārzemēs.
No Skype-konferences ar maskavieti Annu Leušinu Daugavpils jaunieši uzzināja, kā jūtas 24 gadus veca sekmīga un strauji augoša e-veikala īpašniece, kā Anna motivē savus darbiniekus un ko uzskata par svarīgāko, uzsākot savu biznesu.

Zīmīgi, ka “Heyday” dalībnieki aktīvi uzdeva savus jautājumus pasākuma ekspertiem par to, kā var padarīt savu blogu populārāku, saņemt starta kapitālu biznesa iesākšanai un kas ir jādara, lai kļūtu par veiksmīgu jaunu uzņēmēju.

“Heyday” izskaņā visi ieinteresētie neformālajā gaisotnē noskatījās pilnmetrāžas filmu par sainpeinteriem (angl. sign painters) – māksliniekiem, kuri zīmē izkārtnes un zīmes.

Atbildot uz portāla Gorod.lv korespondenta jautājumiem, viens no pasākuma organizatoriem J. Žiģisova atzīmēja, ka pasākums “Heyday” kļūst arvien populārāks, par ko liecina tas fakts, ka dalībnieku skaits, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, ir divkāršojies. Tas iedvesmo pasākumu organizatorus, tāpēc viņi apsola, ka nākamais “Heyday” pasākums, kurš notiks jau šī gada decembrī, būs vēl vērienīgāks.
Karjeras nedēļu organizē Valsts izglītības attīstības aģentūra, izmantojot arī Eiropas Komisijas Euroguidance programmas atbalstu, sadarbībā ar 15 Latvijas pilsētu un novadu pašvaldībām un to izglītības pārvaldēm.

 


Написать комментарий