Rīga izcīna 'foursquare' virtuālo nozīmīti

foto delfi.lv
foto delfi.lv

Sociālās platformas foursquare veidotāji nosaukuši Rīgu par vienu no piecām Eiropas pilsētām, kas saņems unikālo virtuālo piespraudi. Kā savā blogā paziņoja "foursquare", pilsētu konkursā "4sqCities" piedalījušās aktīvu lietotāju kopienas no vairāk nekā 50 valstīm.

Vairāku nedēļu garumā, kopīgiem aktīvo "foursquare" lietotāju, sociālo platformu viedokļu līderu un blogeru spēkiem, ar mediju un tūrisma ekspertu atbalstu Rīga ir pierādījusi savu savdabību un pievilcību kā ceļojuma galamērķis arī "foursquare" lietotājiem. Kā norāda "foursquare" – tieši Eiropā bija visspraigākā sacensība, tādēļ Latvijas sociālo platformu aktīvistu sniegums vērtējams kā sevišķi sekmīgs.

Līdztekus Rīgai, "foursquare" atzinību guvušas Boloņa (Bologna), Itālijā, Ģente (Ghent), Beļģijā, Gimāresa (Guimarães), Portugālē un Vīne (Vienna), Austrijā. Virtuālās piespraudes konkursu ieguvušajām pilsētām tiks izstrādātas un to publiskošanu foursquare plāno maija mēneša laikā.

"Foursquare" ir pasaulē un Latvijā aktīvi augoša sociālā platforma, kas pārstāv tā saukto "uz lietotāja atrašanās vietu balstīto" (location based) sociālo saziņas kanālu atzaru un, līdzīgi kā draugiem, "facebook" un "twitter" ļauj sazināties ar draugiem un paziņām. Pašlaik "foursquare" apvieno vairāk nekā 15 miljonus aktīvu lietotāju, vairāk nekā 750 tūkstošus reģistrētu uzņēmējdarbības un viesmīlības uzņēmumus un to filiāles.

"Foursquare" vispilnvērtīgāk izmantojams mobilajos tālruņos, kur iepriekš jāinstalē bezmaksas aplikācija (pieejama visu populārāko viedtelefonu modeļiem). "Foursquare" ļauj ne tikai sazināties, bet piedāvā līdztekus šai jau ierastajai lakoniskajai komunikācijai arī virkni spēles elementu, tai skaitā virtuālās piespraudes, kuras platformas lietotāji saņem izpildot konkrētus nosacījumus, veicot secīgu atzīmēšanos konkrētas kategorijas (ēdināšanas, izklaides vai kultūras objektos) vai vietas (konkrētas valsts, pilsētas) ietvaros.

Latvijā, pēc aptuvenām aplēsēm ir ap 10 tūkstoši sociālās platformas "Foursquare" lietotāju.


Написать комментарий