LMT maina vizuālo tēlu un uzsāk jaunu attīstības posmu

foto: delfi.lv
foto: delfi.lv

Trešdien "Latvijas Mobilais Telefons" (LMT) oficiāli atklāja savu jauno logotipu un turpmākās attīstības plānus - sākt darboties kā medijs un informācijas tehnoloģiju (IT) uzņēmums.

Uzņēmums saskata plašas attīstības iespējas interneta satura pakalpojumu tirgū, tāpēc papildus esošajiem biznesa virzieniem turpmāk darbosies arī kā medijs un informācijas tehnoloģiju (IT) uzņēmums. Uzsākot nākamo uzņēmuma attīstības posmu, ir arī izstrādāta jauna LMT identitāte.

LMT prezidents Juris Binde uzsver, ka "mobilo sakaru tirgus līdera pozīcijas ir drošs pamats, lai LMT spētu visiem Latvijas iedzīvotājiem nodrošināt ne tikai augstākās kvalitātes sakarus, bet arī piedāvāt plašas mobilā satura iespējas".

"Līdzīgi kā mobilais telefons atbrīvoja sarunas un internetu no vadiem pilnīgi jaunai brīvībai, arī satura pakalpojumi dos brīvību daudzas lietas izdarīt ātrāk, vienkāršāk un lētāk jebkurā cilvēkam izdevīgā vietā un laikā," pauž Binde.

Viņš norāda, ka telekomunikāciju nozare visā pasaulē pašlaik piedzīvo būtiskas pārmaiņas - sākotnēji tika radīts sakaru tīkls sarunām, tad, tehnoloģijām attīstoties, tas kļuva par tīklu visdažādākajām ierīcēm. Jau pašlaik tas kļuvis par tīklu visa veida saturam.

"Tāpēc tieši tagad ir īstais laiks biznesa paplašināšanai un zīmola attīstība ir nozīmīga investīcija tālākā uzņēmuma izaugsmē. LMT mērķis ir izveidot saziņas vidi Latvijā, kur ceļš no domām līdz darbiem kļūst arvien īsāks," skaidro Binde.

LMT turpinās investēt tīkla modernizācijā, jo plašās satura pakalpojumu iespējas ietekmē arī visaptveroša tehnoloģiju attīstība visā valsts teritorijā. LMT ir pirmais un vienīgais operators Latvijā, kas klientiem piedāvā plašāko 3G un moderno 4G tīklu ar optiskajam internetam līdzvērtīgu ātrumu. Tas gan kapacitātes, gan ātruma ziņā atbilst arī pašu prasīgāko interneta lietotāju parametriem un paver iespējas pilnīgi jauna veida un formas satura radīšanai.

Par satura pakalpojumu arvien pieaugošo popularitāti un mobilo telefonu kā straujāk augošo mediju kanālu liecina fakts, ka jau šobrīd Latvijā gandrīz puse datu apjoma LMT tīklā ir video pārraides. Drīzumā viedtālruņus kā medijus izmantos vairāk nekā televīziju, uzskata LMT.


Написать комментарий