'Narvesen' ievieš 'NFC' tehnoloģijas lojalitātes platformu

Publicitātes foto
Publicitātes foto

Narvesen ir integrējis tuvā lauka komunikācijas jeb Near Field Communication (NFC) risinājumu visās savās tirdzniecības vietās, ieviešot Narvesen ID lojalitātes platformu.

Tādējādi Narvesen ir pirmais uzņēmums Eiropā, kas izmantos pilnvērtīgu NFC tehnoloģijas integrāciju komunikācijā ar saviem klientiem.

Sākotnēji Narvesen ID elektroniskā veidā apvienos uzņēmuma lojalitātes aktivitātes, savukārt nākotnē šajā platformā tiks attīstīti arī citi interaktīvi pakalpojumi klientu ērtībām.

Narvesen ID platforma ietver NFC tehnoloģijas uzlīmes, norēķinu sistēmā integrētus NFC lasītājus un viedtālruņu aplikāciju, kas maija beigās būs pieejama lejupielādei Google Play un App Store aplikāciju veikalos. Tāpat klienti savu Narvesen ID kontu var aplūkot arī Narvesen mājas lapā.

Kopējās investīcijas Narvesen ID platformas izstrādē ir 250 tūkstoši latu.

Pašlaik Narvesen ID var izmantot, lai virtuāli uzkrātu lojalitātes kampaņās piešķirtās uzlīmes vai saņemtu citus īpašus piedāvājumus. Savukārt viedtālruņu aplikācijas ļaus aplūkot uzkrāto uzlīmju bilanci, veikt to pārskaitīšanu uz citiem Narvesen ID kontiem, kopā ar draugiem krāt uzlīmes vienam mērķim, kā arī aplūkot pēdējos veiktos pirkumus un atrast tuvāko Narvesen veikalu.

Narvesen valdes priekšsēdētāja Katrīne Judovica norāda, ka mērķtiecīga attiecību veidošana ar saviem klientiem ir galvenais virziens, kurā uzņēmums saredz izaugsmes perspektīvas: "Narvesen vienmēr ir meklējis veidus, kā pārsteigt Latvijas iedzīvotājus ar dažādiem jaunievedumiem. Šoreiz esam nolēmuši piedāvāt jaunu risinājumu kā attīstīt tirgotāja un klienta savstarpējo komunikāciju, iepazīstinot klientus ar NFC tehnoloģiju. Pirmais solis Narvesen ID platformas iedzīvināšanai ir lojalitātes kampaņas, jo pēdējo gadu laikā tās ir kļuvušas par neatņemamu mūsu piedāvājuma sastāvdaļu un iemantojušas milzīgu popularitāti klientu vidū. Esam pārliecināti, ka pircēji novērtēs mūsu centienus veidot ar tiem personīgākas attiecības."

Nākotnē Narvesen ID platformu plānots attīstīt paplašinot tās iespējas – piemēram, nodrošinot paziņojumus par iecienīto preses izdevumu iznākšanu, spēles un alternatīvus norēķinu veidus.

"Ieviešot Narvesen ID, mēs faktiski esam šīs jomas pionieri un piedāvājam Latvijas iedzīvotājiem būt vieniem no pirmajiem, kuri savā ikdienā izmanto NFC tehnoloģijas priekšrocības. Tomēr jau tagad paredzam, ka Narvesen ID uzlīmju izmantošana ir pārejas posms, līdz brīdim, kad NFC tehnoloģija būs plaši integrēta mobilajos tālruņos. Pašlaik gan uzlīmju sistēma ir izvēlēta, lai nodrošinātu plašāku šīs tehnoloģijas pieejamību, neatkarīgi no klienta rīcībā esoša mobilā tālruņa," skaidro Narvesen iepirkumu vadītājs Jānis Peičs.

Narvesen ID uzlīmes tirdzniecības vietās ir pieejamas no maija sākuma un pirmajās 10 dienās ir fiksēti jau 3700 to lietotāji. Plānots, ka līdz gada beigām Narvesen ID lietotāju skaits sasniegs jau 50 tūkstošus.


Написать комментарий