Par miljoniem nopērk kārtējo start-up; laimīgie šoreiz – MoPub

foto: androidtapp.com
foto: androidtapp.com

Mikroblogošanas vietne Twitter iegādājusies mobilās reklamēšanas start-up MoPub, vēsta TechCrunch.

Kompānijas ir apstiprinājušas, ka darījums noticis, tomēr atklājušas darījuma cenu. TechCrunch rīcībā esošā informācija liecina, ka MoPub varētu būt iegādāts par 350 miljoniem ASV dolāriem.

MoPub pašlaik strādā simts darbinieki, un uzņēmums palīdz nodrošināt reklāmu mobilajās ierīcēs un palīdz uzņēmumiem automatizēti pārvaldīt reklāmas dažādos tīklos. Uzņēmums pats sevi pozicionē kā «pasaulē lielāko mobilo reklāmu serveri».

MoPub dibinātāji ir bijušie Google un AdMob augstākā līmeņa darbinieki, kas no riska kapitālistiem, piemēram, Accel Partners, Harrison Metal, Iris Capital un AngelPad, piesaistījuši 18,5 miljonus ASV dolāru.


Темы: , , , , , ,
Написать комментарий