Anglijā skenēs cilvēku sejas, lai paaugstinātu pārdošanu apjomus tirdzniecības vietās

foto: depositphotos.com
foto: depositphotos.com

Ja dažos vīzu centros ņem pirkstu nospiedumus, tad degvielas uzpildes stacijās, kuras vada mazumtirdzniecības tīkls Tesco, drīzumā sāks skenēt klientu sejas, lai rādītu pircējiem mērķreklāmu.

OptimEyes tehnoloģiju izstrādāja kompānija Amscreen, kura izmanto kameru, lai noteiktu degvielas uzpildes staciju vecumu un dzimuma piederību. Pēc tam sistēma sāk demonstrēt pārsteigtajam klientam mērķreklāmas rullīšus. Uzskaites ieraksts var saturēt arī datus par apmeklētāja iepirkšanās datumu un laiku. Turklāt privātuma robežas tomēr tiks ievērotas: Tesco pārstāvji apsolīja nesaglabāt datu bāzē foto uzņēmumus un paskaidroja, ka kameras neskenē acs ābolus un neatpazīst seju. Līdzīga tehnoloģija ar nosaukumu EyeSee pērn tika izmantota vairākos dārgu apģērbu veikalos, – vēsta style.rbc.ru.   

Darbinieki parādīja izcilu atjautību: novēroja garāmgājējus, kuri apstājās pie vitrīnām, ar manekena acī ievietotas kameras palīdzību. Datus izmantoja efektīvākas mārketinga stratēģijas izveidošanai. Itālijas manekenu ražotājs Almax, kurš izgudroja šo tehnoloģiju, paziņoja, ka grib radīt manekenus ar iebūvētiem mikrofoniem. Mikrofonos tiks ierakstītas pircēju atsauksmes par pēdējo kolekciju apģērbiem.


Написать комментарий