Sony fokusēsies uz viedierīcēm

foto: mixnews.lv
foto: mixnews.lv

Japānas elektronikas koncerns "Sony" neesot noliedzis, ka varētu pārdot savu VAIO klēpjdatoru ražošanas līniju Japāņu investīciju fondam "Japan Industrial Partners", tādējādi pametot personālās datortehnikas tirgu un fokusējoties uz viedierīču un izklaides elektronikas ražošanu, vēsta tehnoloģiju portāls "The Verge", ziņo Nozare.lv.

Fokusējot savu biznesa stratēģiju uz daudz ienesīgāko viedierīču tirgu, "Sony" apsverot iespēju pārdot savu klēpjdatoru VAIO līniju Japānas investīciju fondam "Japan Industrial Partners", kas ražošanu turpināšot ar to pašu zīmolu. Darījuma summa tiek lēsta no 40 līdz 50 miljardiem jenu (292 līdz 365 miljoni eiro).

Pēc darījuma īstenošanas fonds izveidos jaunu uzņēmumu, kas turpinās pārdot personālos un portatīvos datorus ar "Vaio" zīmolu un kurā "Sony" piederēs neliela akciju daļa, ziņo laikraksts "Nikkei"

"Nikkei" raksta, ka pērnā gada pirmajos deviņos mēnešos "Sony" pārvaldīja vien 1,9% no pasaules personālo datoru tirgus.

Šīs ziņas apstiprina arī ziņu aģentūra "Reuters" un biznesa ziņu portāla "The Wallstreet Journal" aptaujātie avoti, kas informē, ka patlaban notiekot sarunas starp abām kompānijām.

Tikmēr nedēļas nogalē raidorganizācija NHK vēstīja, ka "Sony" veic pārrunas ar Ķīnas datoru ražotāju "Lenovo" par iespēju izveidot kopuzņēmumu kompānijas ārvalstu personālo datoru ražošanas biznesam.

Līdz ar planšetdatoru un viedtālruņu popularitātes, kā arī funkcionalitātes pieaugumu tie daudzviet sāk konkurēt ar klēpjdatoriem, kas nereti ir dārgāki, grūtāk pārnēsājami un ar zemāku akumulatora darbības laiku. Lai arī vairums planšetdatoru nespēj piedāvāt tik plašas iespējas darbam ar dažāda veida profesionālo programmatūru un iespēju veikt vairākus uzdevumus vienlaicīgi, tomēr dažāda veida izklaides iespējām un interneta pārlūkošanai tie savu uzdevumu pilda ļoti labi. Vajadzības gadījumā daudziem planšetdatoriem ir iespējams pievienot klaviatūru, peli, kā arī papildu datu uzglabāšanas ietaises ārējo cieto disku veidā.

Kā vairāki tehnoloģiju eksperti novēroja šogad notikušajā plaša patēriņa elektronikas izstādē "CES 2014", "Sony" savu nākotnes darbību saredz viedierīcēs, digitālajās kamerās, kā arī īpašu vērību Japānas elektronikas milzis esot sācis pievērst dažādām viesistabas izklaides ierīcēm.

"Sony" spēļu konsoles "Playstation 4" pārdošanas apjomos apsteigusi savu sīvāko konkurentu "Microsoft Xbox One".

Pērn novembrī "Sony" arī krasi samazinājis finansējumu savai kinofilmu nozarei, kas jau ilgstoši neesot nesusi gaidīto atdevi.


Темы: , , , , ,
Написать комментарий