Megane R.S. 275 Trophy: mazs un ņiprs sporta modelis

foto: Publicitātes foto
foto: Publicitātes foto

Megane R.S. 275 Trophy būs pieejama aptuveni 20 valstīs piecos kontinentos, tostarp Austrālijā, Malaizijā, Vācijā un Dienvidāfrikā, kā arī Lietuvā, Latvijā un Igaunijā.

Pēc nesen veiktās dizaina atjaunošanas Megane klāsta sportiskā versija tagad lepojas ar tehniskiem uzlabojumiem un ekskluzīvu izskatu. Megane R.S. 275 Trophy ir jaunākais modelis plašajā maztirāžas modeļu līnijā, kas sākās ar Trophy versiju 2011. gadā un kuru turpināja Red Bull Racing RB7 (2012. gada) un Red Bull Racing RB8 (2013. gada) versija.

Tā kā Cup šasija ar ierobežotas izslīdes diferenciāli ir plaši atzīta gan tās veiktspējas dēļ parastos ceļa apstākļos, gan asu ceļa līkumu izbraukšanas laikā, tā ir iekļauta Megane R.S. 275 Trophy standarta aprīkojumā.

Lai nodrošinātu klientiem iespēju daudz pilnvērtīgāk izbaudīt automašīnas dinamisko īpašību sniegtās priekšrocības, Renault Sport inženieri intensīvi strādāja pie Megane R.S. dzinēja uzlabošanas, cenšoties iegūt 10 zirgspēku papildu jaudu. Rezultātā divu litru benzīna dzinējs var lepoties ar 275 ZS jaudu, un maksimumjauda tiek sasniegta pie 5500 apgriezieniem minūtē. Vienlaikus maksimālais griezes moments (360 Nm) ir pieejams plašā apgriezienu amplitūdā, sākot no 3000 līdz 5000 apgriezieniem minūtē.

Atgādināsim vien to, ka šis Megane modelis nebūs izlikts veikalu plauktos, tāpēc gribētājiem to nāksies pasūtīt pie Renault dīleriem un cerēt, ka visi vēl nav izpirkti!


Написать комментарий