Google Latvijā ir vismīlētākais zīmols

foto: mixnews.lv
foto: mixnews.lv

Latvijas mīlētāko zīmolu saraksta pirmajā vietā ir zīmols "Google", ceturtdien paziņots aģentūras "DDB Latvija" sadarbībā ar pētījumu kompāniju "GfK Custom Research Baltic", "PHD Latvija" un žurnālu "Kapitāls" veidotā "Mīlētāko zīmolu topa" apbalvošanas ceremonijā.

Zīmols "Google" Latvijas mīlētāko zīmolu "Top10" pirmajā vietā ir ierindojies jau piekto gadu.

Otrs mīlētākais zīmols Latvijā ir "Inbox.lv", bet trešais - "Rimi". "Top10" ceturto vietu ieņem "Laima", piekto - "Draugiem", sestajā vietā ir "Maxima", septītajā - "Skype", astotajā vietā ierindojas "Swedbank", devītajā vietā ir "Depo", bet "Top10" noslēdz "Nokia".

Par 2014.gada unikālāko zīmolu atzīts uzņēmums "Lāči", kvalitatīvākā zīmola statusu nemainīgi saglabā "Nike", savukārt kā izdevīgākais zīmols ir noteikts "Supernetto".

Žurnāla "Kapitāls" īpašā balva - "Straujāk augošākais zīmols" - tika piešķirta Latvijas Radio 1, pētījumu aģentūras "GfK" speciālbalvu - "Zīmols ar potenciālu" - ieguva "Hercogs", bet "PHD Latvija" drosmīgākā zīmola statuss tika piešķirts "Airdog".

Tikmēr Baltijas "Mīlētāko zīmolu topa" pirmo vietu, tāpat kā iepriekš, ieņem "Google", otrajā vietā ir "Facebook", bet trešajā - "Gmail". Ceturto topa vietu ieņem "Swedbank", piekto - "Skype", sesto - "Maxima". Septītajā vietā mīlētāko zīmolu "Top10" ierindojas "YouTube", astotajā - "Nokia", devītajā vietā ir "TV3", bet desmitnieku noslēdz "Raffaello".

Kā norāda "DDB" stratēģiskais direktors Edgars Pētersons, šajā gadā spilgti iezīmējas tas, ka cilvēki vairāk izvēlas krāt pieredzi, nevis preces. Tādējādi zīmoliem esot jāspēj ieinteresēt savus klientus ar uzrunājošiem stāstiem, nevis pašslavinājumiem.

Uz to norādot arī fakts, ka gandrīz visiem zīmoliem ir samazinājies lojālo klientu skaits. Tikai 19 no 355 Latvijas mīlētāko zīmolu topā iekļautajiem zīmoliem esot izdevies audzēt lojālo klientu skaitu.

Lai noskaidrotu mīlētākos zīmolus, šogad aplūkoti 575 zīmoli 46 kategorijās. Lai noteiktu labāko zīmolu, ar interneta starpniecību aptaujāti vairāk nekā 3000 Baltijas valstu iedzīvotāji vecumā no 15 līdz 74 gadiem. Aptauja notikusi šī gada jūnijā un augustā.

Mīlētāko zīmolu tops tiek veidots kopš 2004.gada un kalpo kā atskaites punkts patērētāju attieksmes, dzīvesstila un ieradumu atspoguļošanā.


Написать комментарий