Streļčenoka un Strīķes kašķi sāk izmantot pat reklāmās

foto: nra.lv
foto: nra.lv

Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja (KNAB) šefa Jaroslava Streļčenoka un viņa nu jau bijušās vietnieces Jutas Strīķes iekšējie konflikti neskaitāmu mēnešu garumā jau līdzinājās traģikomēdijai: no darba atlaistās Strīķes mūžīgā atgriešanās savā postenī ar premjera svētību jau kļuva par vairāku karikatūru iemeslu. Nu abus strīdniekus sākts izmantot kā reklāmas tēlus.

KNAB iekšējie konflikti un mēģinājumi atbrīvot no amata biroja priekšnieka vietnieci Jutu Strīķi jau ir kļuvuši par mūsdienu politisko folkloru. Šim tematam ir veltītas neskaitāmas publikācijas un karikatūras. Beidzot Strīķes sāgai ir pielikts punkts un blondā dāma tiešām atlaista no darba. Taču no karikatūru un jokdaru redzesloka Streļčenoks un Strīķe nav pazuduši: pirms neilga laika abi kļuva par uzņēmuma «Narvesen» kafijas krūzīšu kampaņas reklāmas tēliem sociālajā tiklā facebook.com.

Jau kādu laiku uzņēmums reklamē iespēju paust savu sociālo statusu «brīvs» vai «aizņemts» ar kafijas krūzīšu krāsas starpniecību. Uzņēmuma lapā facebook.com ik pa laikam parādās dažādas fotokolāžas ar sarkanajām (aizņemts) un zaļajām (brīvs) krūzītēm. Pirms neilga laika parādījās arī asprātīga kolāža, kas veltīta jau minētajiem KNAB personāžiem. Ko par to domā KNAB vadība? «Streļčenoka kungs nebija redzējis šo reklāmu. Nē, viņš nav devis piekrišanu sevis izmantošanai reklāmā, taču nekādas pretenzijas par tās saturu viņš nav izteicis,» tā »VZ« Streļčenoka viedokli par minēto kafijas krūzīšu reklāmu atreferēja KNAB galvenā speciāliste sabiedrisko attiecību jautājumos Laura Dūša.


Написать комментарий